arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

احمدی نژاد:خدا به وسیله امام عصر(عج) تلاش‌های دولت را مدیریت کرده و به آن برکت می دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور آخرین شنبه سال 90 در پردیس و تهران سخنرانی کرد.

محمود احمدی نژاد صبح شنبه پس از افتتاح چهار هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس اظهار امیدواری کرد که هیچ متقاضی ساکن تهران یا استان تهران نباشد که تکلیف مسکن او در سال 91 معلوم نشود.

رییس جمهور گفت: دولت بخصوص برای استان تهران برنامه های بسیار گسترده ای در بخش مسکن برای سال 91 تنظیم کرده است.

وی اظهار داشت: امیدوارم همه متقاضیان مسکن بویژه در استان تهران در سال آینده وارد چرخه برنامه ریزی ساخت و تحویل مسکن شوند تا دیگر در تهران مشکلی به نام مشکل مسکن نداشته باشیم.

رییس جمهور پس از حضو در شهر پردیس، در نشست مشترک وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو و جهادکشاورزی، استانداران و مدیران جهادکشاورزی استانها از شناسایی و برنامه ریزی دولت برای اجرا و اتمام حدود 800 طرح زیربنایی و اساسی برای تکمیل زیرساختهای کشور خبر داد.

محمود احمدی نژاد با اشاره به اینکه دولت حدود 800 کار و طرح بزرگ در کشور را شناسایی کرده و همت خود را صرف اجرا و اتمام آنها نموده است، تصریح کرد: این طرح ها تحت عنوان طرح های 'مهر ماندگار' نامیده شده اند .
رییس جمهوری تصریح کرد:این طرح ها از گذشته همواره وبال گردن دولت ها بوده اند و دولت نهم و دهم با شناسایی این طرح ها و تمهید منابع و امکانات لازم برای اجرای آنها به گونه ای طراحی کرده است که تا پایان دولت دهم همه این طرح ها اجرایی شده تا زیرساختهای کشور تکمیل شده و یک بستر آماده و مهیا برای خدمت رسانی به دولتهای بعدی ارائه شود.

در ادامه گزیده ای از سخنان رئیس جمهور به نقل از ایرنا می آید:

    در سال 90 دشمنان همه توان خود را برای مانع تراشی در برابر مسیر پیشرفت ملت ایران به کار گرفته اند و برخی کسانی که در داخل نیز از آنها انتظار کمک می رفت نه تنها دولت را یاری نکردند بلکه به خدمتگزاران ملت پشت پا نیز زدند .

    بخش کشاورزی کشور، ظرفیت بسیاری برای گسترش تولید و ایجاد اشتغال دارد و فقط نیازمند یک جهش و اقدام انقلابی در بخش مدیریت است. باید نهضتی بزرگ تر از مسکن مهر در عرصه کشاورزی ایجاد کنیم. قصد مقابل قراردادن کشاورزی با عرصه های صنعت ، عمران و خدمات را ندارم. دولت های نهم و دهم، بیشترین رشد صنعتی را در بخش های تولید سیمان، فولاد، خودرو و اقسام دیگر محصولات صنعتی و بخش های عمران و خدمات داشته اند و بنا بر این گذاشته شده است تا کاستی ها در حوزه کشاورزی نیز به سرعت جبران شود .

    بخش کشاورزی کشور نیازمند یک جهش است و اگر بر اساس طراحی هایی که شده شروع مناسبی در کار داشته باشیم، تا 15 سال کارها به خوبی پیش خواهد رفت . بخش های قابل توجهی از عرصه های طبیعی و زیستی کشور مورد تاخت و تاز زمین خواران و ساخت و سازهای بی حساب و کتاب و مخرب محیط زیست قرار گرفته است اما اگر گفته شود که این زمین ها در اختیار کشاورزان قرار گیرد فریاد عده ای به هوا بلند می شود .

    باید ذهنمان را باز کنیم و پیشرفت ،‌ایجاد اشتغال و سازندگی کشور را محور تصمیم گیری ها و اقداماتمان قرار دهیم تا با دلایل واهی مانع تلاش هایی که برای آبادانی کشور صورت می گیرد، نشویم .

    ستادی برای تمرکز تلاش ها در حوزه توسعه کشاورزی در دولت تشکیل شده است. این ستادها در سراسر کشور تشکیل شده است و باید هر چه بیشتر فعال شوند .

    در سال 91 علاوه بر ارقام بودجه حدود 15 هزار میلیارد تومان منابع برای توسعه کشاورزی در نظر گرفته شده است که اگر این مقدار نیز کافی نباشد دولت آمادگی دارد تا برای طرح های کشاورزی خط اعتباری ایجاد کند ؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی تخصیص چنین میزانی از منابع به بخش کشاورزی در طول یک سال سابقه نداشته است و حتی تا به حال در طول یک سال ،نیمی از این مبلغ نیز به طور یک جا به بخش کشاورزی اختصاص نیافته است . البته کار باید بر اساس برنامه انجام شود تا فرصت طلبان و سودجویان با سوء‌استفاده از فضای ایجاد شده به روند کار آسیب نزنند . باید دانش متخصصین کشاورزی پای کار آورده شده و با تجربه کشاورزان تلفیق شود .
    دولت برای افزودن دو میلیون هکتار به اراضی در حال کشت کشور هدفگذاری کرده است.‌ بنا به درخواست استانداران باید سهمیه هر استان از این میزان تعیین شده،‌ مسئولیت ها محول شود و هفته به هفته از روند پیشرفت کار گزارش ارائه شود .

    کسانی که مانع آبادانی ایران می شوند از صهیونیست ها نیز بدترند.

    به هر کدام از عرصه های اقدامات دولت نهم و دهم که مراجعه شود خواهیم دید که بیش از 10 برابر مدت مشابه کار شده است که این گواه بر آن است که همه خدمتگزاران این دولت دل به خدا سپرده و برای رضای خدا تلاش می کنند و خدا نیز خود به وسیله امام عصر (عج) تلاش های دولت را مدیریت کرده و به آن برکت می دهد و موانع را از سر راه کارهای بزرگ برطرف می کند .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
1
17
کاملا این برکت توی زندگی مردم نمود داره و نشون داده شده
دکتر جانن تا اونجا که ما خوندیم برکت = فزونی اموال و خوردنی و ......
اما چرا برکت شما شامل افزایش تورم و نرخ ارز و ........ معنی میده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
3
"...باید نهضتی بزرگ تر از مسکن مهر در عرصه کشاورزی ایجاد کنیم.."
تو رو به خدا یه فکری به حال مردم جنوب کشور( هرمزگان) بکنید، چند روزه که مرغ فروشیها مرغی برای فروش عرضه نمی کنند و مردم در به در دنبال این ماده غذایی نسبتا ارزانتر!! می گردند...نکنه بازهم می خواد گرونتر بشه ؟؟!!
بسیجی زمان جنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
6
مایه گذاشتن از امام عصر(عج) ضربات سهمگینی به باورهای جوانان این مملکت خواهد گذاشت چرا آقایان علماء عکس العمل مناسب نمی گیرند !!!!!؟؟؟؟؟ میدانید نتیجه این بیان سبک سال گذشته که امام زمان هدف مندی یارانه ها را مدیریت میکند چه آثار تخریبی بر دین مردم بر جای گذاشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان