arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

حرفهایی که فردوسی پور در پارک ملت زد و حرفهایی که نزد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در آخرین شب برنامه پارک ملت در سال 90 که مدتی بعد معلوم شد کلا آخرین برنامه آن هم هست، عادل فردوسی پور، دقایقی مهمان تلفنی برنامه بود.

گفت و گوی عادل با شهیدی فر را احتمالا بعضی از فوتبال دوستان ندیدند چون اطلاع رسانی نشده بود. فردوسی پور در دقایقی که روی آنتن بود موفقیت 13 ساله 90 و اینکه این برنامه در نظرسنجی های مختلف رسانه ها و نشریه سروش، توانسته در صدر بهترین برنامه ها قرار بگیرد را نتیجه لطف مردم دانست و گفت: «همین که این برنامه توانسته تا حدی پلشتی ها و زشتی های فوتبال را نشان بدهد و به خصوص توانسته با دوربین های متعدد، لیگ برتر را تحت نظر داشته باشد، خوب است».

فردوسی پور در جواب این سوال شهیدی فر که «کدام برنامه 90 و موضوع آن برایت جذاب بوده؟» به موضوع انتقال تیم ها به شهرستان ها و جا به جایی های تیم های لیگ برتر که درگیر مسایل سیاسی شده بود اشاره کرد و تاکید کرد از اینکه برنامه 90 توانسته یکی از عوامل عدم جا به جایی تیم هایی مثل نفت تهران و مس سرچشمه شود، خوشحال است.

فردوسی پور در پاسخ به این سوال که تعطیلات عید به کجا می رود و آیا برنامه اش پخش می شود گفت: «جایی نمی روم چون تهران در نوروز خلوت است و می توان به خوبی استراحت کرد و از آن لذت برد. به احتمال زیاد برنامه هم ندارم مگر اینکه شرایط خاصی به وجود بیاید»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس سعيدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
2
از محاق رفتن برنامه خوب پارك ملت بامجري با سابقه واخلاق گرا وتوانمند در اجرا وبرنامه ساز پر مخاطب وجذ ب كننده جوانان به رسانه داخلي متأ سفيم
نظرات بینندگان