arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

موس لمسی هم ساخته شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت لاجیتک برای اولین‌بار موسی را به نمایش گذاشت که نه‌تنها می‌تواند حرکات را حس کند، بلکه قادر به تشخیص علائم نیز هست.

به گزارش انتخاب به نقل ازجام جم آنلاین: موس لمسی M600 دارای یک سطح لمسی است که به کاربران اجازه می‌دهد با انگشتان عمل رهیابی را دقیقا شبیه اسمارت‌فون‌ها یا تبلت‌ها انجام دهند.

تد والکر، مدیر شرکت لاجیتک می‌گوید: «بیشتر افراد از نوک انگشتان خود روی اسمارت‌فون و تبلت استفاده می‌کنند. ما فکر کردیم چرا موس‌ها را مجهز به این فناوری نوین نکنیم. این ایده اولیه تولد M600 بود.»

در حقیقت، امروزه کار با صفحات لمسی که عمدتا دارای گوشی‌های جدید نصب هستند تبدیل به یک رویه و فرهنگ جدید برای کاربران شده است.

موس لمسی M600 به ما امکان می‌دهد که با دنیای دیجیتال بیشتر، راحت‌تر و طبیعی‌تر تعامل پیدا کنیم و از طریق حرکات طبیعی انگشتان دستورات خود را به کامپیوتر انتقال دهیم.

موس لمسی M600 دارای ویژگی‌هایی مانند مجهزبودن به لیزر ، دقت بالا و تکنولوژی اتصال بی‌سیم یا وایرلس GHZ 40.2 است.

به جای استفاده از دکمه‌ها و چرخ‌های سنتی، این موس از یک سطح حسی ـ لمسی برخوردار است که به کاربر اجازه انجام اعمالی مانند حرکت‌کردن در صفحه با حرکت قوسی دست و کلیک‌کردن با ضربه آهسته روی صفحه می‌دهد.

همچنین سایر فرآیندهایی که کاربران در کامپیوترهای خانگی، اسمارت‌فون و تبلت انجام می‌دهند مانند ورق‌زدن، بزرگ و کوچک‌کردن صفحه و افزایش تعاریف با توجه به زمان کلیک‌کردن نیز از قابلیت‌های جدید این موس خواهد بود.

استفاده از سطح حسی ـ لمسی در موس یک ایده بسیار جالب است زیرا به وسیله آن می‌توان امکانات و دستورات بیشتری را با حرکات مختلف انگشتان تعریف و کامپیوتر شخصی‌تان را راحت‌تر و بهتر کنترل کنید.

قیمت این موس لمسی در حال حاضر حدود 140 هزار تومان است. این قیمت در مقایسه با موس‌های معمولی که حدود 10 هزار تومان است، گران به نظر می‌رسد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
0
خدا بگم چه کارت کنه انتخاب هی خوندم موسی لمسی کیه دیگه بعدکلی خندیدم شما هم بخندیدبه من عیدبزاربا هم صفا کنیم
نظرات بینندگان