arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

سرگردانی 1000 خانواده و کودک مشهدی برای دیدن «خاله شادونه»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشکوة رضوی: برگزاری برنامه خاله شادونه باعث سرگردانی کودکان مشهدی و والدینشان شد. شنیده ها حاکی است چند روز قبل اطلاعیه ای در برخی مناطق مشهد مبنی بر برگزاری یک جشن بزرگ با حضور خاله شادونه مجری برنامه کودک شبکه دو سیما توزیع شد ، که بنا بود این برنامه در تاریخ 24 و 25 اسفند در سالن شهدای راه آهن واقع در بلوار شهید کامیاب مشهد برگزار شود.


برای خرید بلیت این مراسم سه شماره تلفن و دو آدرس اعلام شده بود که تعداد زیادی از شهروندان مشهدی به این آدرسها مراجعه و بلیت این مراسم را به مبلغ 80 هزار ریال خریداری کردند. اما پس از مراجعه به محل برگزاری مراسم با در بسته روبه رو می شوند.

هیچ کس پاسخگوی بیش از هزار خانواده و کودکانی که به امید شرکت در یک برنامه مهیج در محل حضور یافته بودند نبود. فقط یک پرده در محل نصب شده بود که برنامه کنسل و برنامه بعدی متعاقبا در فروردین ماه اعلام خواهد شد. مراجعان هم که از راههای دور و نزدیک آمده بودند بدون نتیجه به منازلشان بر می گردند. پس از آن تماس با شماره تلفنهای اعلامی هم فایده ای نداشت چون کسی پاسخگوی تلفن نیز نبود. شایان ذکر است که این مراسم از وزارت ارشاد مجوز داشته و تبلیغات یک شرکت هم بر روی بلیت فروخته شده ذکر شده است.هماهنگ کننده این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: هنگام فروش بلیت شماره همراه خریداران دریافت شده بود که به دلیل پخش برنامه زنده از سوی صدا و سیمای تهران این برنامه با مشکل روبه رو شد.

غفوریان اظهارداشت: این برنامه در دهه آخر فروردین برگزار میشود و کسانی که مایل به شرکت در این مراسم نیستند میتوانند با مراجعه به محلهایی که بلیت را تهیه کرده اند وجه پرداختی را دریافت کنند.پی گیری خبرنگار ما حاکی است از بسیاری از خریداران بلیت شماره تلفن همراه دریافت نشده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
0
چرا سردگردانی و حیرانی
امان از عشق و شیدایی
نظرات بینندگان