arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

کافی نتی که حساب اینترتی مشتریانش را خالی می کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جام‌جم: کارمند یکی از کافی‌نت‌های ساوه از توابع استان مرکزی که با همدستی یکی از دوستانش، اطلاعات کاربران را سرقت و موجودی حساب بانکی آنها را می‌دزدیدند، دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی مبنی بر سرقت پول از حساب بانکی‌اش در دستور کار ماموران اداره آگاهی ساوه قرار گرفت. در تحقیق از شاکی معلوم شد، هنگام برداشت پول از حساب بانکی‌اش متوجه برداشت چند میلیون تومان از حسابش شده است. وی با بررسی دقیق‌تر پی برده این مقدار پول طی چند مرحله به طور غیر قانونی از طریق اینترنتی از حسابش برداشت و با آن کالا خریداری شده است.در پی این شکایت، جستجوی پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی آغاز شد.

برداشت غیرقانونی پول از حساب شاکی

در ادامه تحقیقات معلوم شد، شاکی برای واریز و برداشت پول از حساب بانکی‌اش به یک کافی‌نت مراجعه می‌کرده و آخرین بار نیز همانجا مقداری پول به حسابش واریز کرده که چند روز بعد پول‌‌ها از حسابش خارج شده است.

ردپای کارمند کافی‌نت در سرقت

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران رفت‌وآمد کارکنان کافی‌نت را زیر نظر گرفتند. به این ترتیب متوجه شدند یکی از کارکنان آنجا هر روز چند بار به کافی‌نت‌های دیگر مراجعه می‌کند و دوباره به محل کارش برمی‌گردد.بنابراین حساب‌های مالی او را بررسی کردند که معلوم شد، چند بار مبالغی کلان به حساب او واریز و سپس برداشت شده است. با جمع‌بندی این اطلاعات، موضوع به پلیس فتای استان مرکزی گزارش شد که آنها در ادامه تحقیق پی بردند، پول‌ها از حساب بانکی شاکی و چند مرد دیگر به حساب کارمند خاطی کافی‌نت واریز شده است. کارمند کافی‌نت به اتهام برداشت غیرقانونی پول از حساب شاکی دستگیر شد.

اعتراف متهم

متهم با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی گفت: از چندی پیش شاکی برای واریز پول و پرداخت قبوض از طریق اینترنت به کافی‌نت محل کارم می‌آمد. یک روز شماره رمز اینترنتی کارت او را به دست آوردم. با بررسی حساب بانکی‌اش وقتی متوجه شدم پول کافی در حسابش وجود دارد، تصمیم گرفتم پول‌هایش را دزدیده و اینترنتی خرید کنم. در برخی مواقع نیز پول‌ها را به حساب خودم واریز می‌کردم. علاوه بر شاکی، شماره حساب بانکی 3 نفر دیگر از مشتریانمان را به دست آوردم و با مراجعه به کافی‌نت‌های دیگر موجودی حسابشان را سرقت کردم که در این رابطه یکی از دوستانم با من همدست بود و مبالغی از پول‌های دزدی را به حساب او واریز می‌کردم.

در پی اعتراف متهم، همدست او نیز دستگیر شد و به همدستی با وی اعتراف کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
0
عجب؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان