arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

روایت تایم از احمقانه‌ترین تصمیم رژیم اسرائیل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک مجله آمریکایی در گزارشی تصریح کرد که اگر رژیم صهیونیستی تصمیم بگیرد علیه ایران اقدام نظامی یکجانبه‌ای صورت دهد، این تصمیم احمقانه‌ترین تصمیم این رژیم از زمان حمله ۱۹۸۲ به لبنان محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، مجله آمریکایی تایم در گزارشی به قلم "جو کلین" اعلام کرد که اگر رژیم صهیونیستی علیه اقدام نظامی یکجانبه انجام دهد، این اقدام احمقانه‌ترین اقدام تل‌آویو از زمان حمله ۱۹۸۲ به لبنان است و حتی از آن فاجعه‌بارتر خواهد بود.

وی در خصوص لفاظی‌های نمایندگان جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری درباره ایران گفت: زمانیکه سیاستمداری چون "نیوت گینگریچ" و "ریک سنتروم" اعلام می‌کنند که دولت ایران کاملاً بی‌منطق است و "فرقه مرگ" است و از الفاظی چون "فرقه شیطانی که به محض آنکه به بمب دست پیدا کند علیه ایران استفاده می کند" ، افرادی در دولت اسرائیل وجود دارند که این اظهارات را به آنها می‌فروشند.

وی تصریح کرد: نگاه کنید، مطلبی که من می‌گویم این است که ایران نباید بمب داشته باشد زیرا این امر منجر به تشدید یک سری مسائل در منطقه می‌شود اما وقتی جمهوری‌خواهان می‌گویند شما با یک "آیین شیطانی مرگ" (ایران) مواجه هستید که به محض اینکه به بمب دست پیدا کنند، آنرا پرتاب خواهند کرد، این جملات احمقانه‌ای است و واقعیت اینجاست که تعداد زیادی از از مردم ناآگاه آمریکایی هستند که به این جملات ایمان دارند. این چیزی است که من در خصوص مک کین در انتخابات ۲۰۰۸ به آن دست یافتم و این تنها دلیلی بود که مک کین در مبارزات انتخاباتی خود از احمدی‌نژاد استفاده می‌کرد تا مردمی چون خانواده یهودی مرا بترساند زیرا آنها می‌دانستند که احمدی‌نژاد یک انکار‌کننده هولوکاست است.

وی در خصوص تصمیم رژیم صهیونیستی برای اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران گفت: من نمی‌دانم اگر آنها چنین تصمیمی بگیرند چه خواهد شد اما می‌دانم که در صورتیکه چنین اتفاقی بیافتد چه باید کرد. در چنین شرایطی باید تمامی کمک‌های نظامی به اسرائیل متوقف شود. منظورم این است که نگاهی به شهرک‌سازی‌ها بیاندازید، نگاهی به وقت‌ تلف کردن‌هایی که اوباما درباره شهرک‌سازی‌ها می‌کند بیاندازید، او حتی از تأمین بودجه آن همچون اقداماتی که در دوره ریاست‌جمهوری بوش در دهه ۸۰ می‌کرد نیز دریغ نمی‌کند. من فکر می‌کنم وقتی اسرائیل از توقف شهرک‌سازی سر باز می‌زند، قطع کمک به آنها جایز است اما اوباما چنین کاری را نمی‌کند.

وی ادامه: با تمام آنچه که گفته شد، اگر حمله‌ای از جانب اسرائیل به ایران صورت گیرد، من بسیار شوکه می‌شوم. کمی درباره آن فکر کنید، ارتش اسرائیل قبل از اقدام نظامی این سو و آن سو نمی‌رود و درباره آنچه که می‌تواند انجام دهد، لاف نمی‌زند. ارتش اسرائیل معمولاً قبل از یک جنگ چنین رفتار نمی‌کند. این راهبرد نیروی دفاع اسرائیل نیست، اینطور نیست؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
0
0
یک مجله آمریکایی در گزارشی تصریح کرد که اگر رژیم صهیونیستی تصمیم بگیرد علیه ایران اقدام نظامی یکجانبه‌ای صورت دهد، این تصمیم احمقانه‌ترین تصمیم این رژیم از زمان حمله ۱۹۸۲ به لبنان محسوب می‌شود.
ما در ایران طرح عملیات مرصاد-2 را آماده کرده ایم و لحظه شماری میکنیم تا صهیونیست ها دست به این خریت بزنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
0
0
کسی که حمله میکند برنده قطعی نیست. برد از آن کسی است که صبور باشد.ما صبوریم و برای خزیت صهیونیست ها لحظه شماری میکنیم.خدا با ما است.
نظرات بینندگان