arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

دایی دو روز در تهران بستری می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که شب گذشته را در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری بود، برای مداوای تکمیلی به تهران منتقل خواهد شد.

دکتر خسرو خرم در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به آخرین وضعیت علی دایی گفت: ایشان پس از جراحی که روی غضروف گوش و پوست سر داشتند در بخش آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی کاشان تحت مراقبت قرار دارند و به احتمال فراوان تا چند ساعت دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد.

مسئول گروه پزشکی باشگاه راه آهن با بیان اینکه خوشبختانه نتیجه اسکن نشان داد علی دایی از ناحیه سر دچار صدمه دیدگی نشده است گفت: عمل جراحی هم که روی سر علی دایی صورت گرفته تنها برای ترمیم پوست و همچنین غضروف گوش بوده و از نواحی دیگر مشکلی ندارند.

دکتر خرم خاطرنشان کرد: در گفتگویی که با پزشک معالج علی دایی داشتم ایشان از وضعیت جسمانی دایی ابراز رضایت کرد و از احتمال انتقال به تهران خبر داد. دایی پس از انتقال به تهران دو روز در یکی از بیمارستان ها تحت مراقب قرار خواهد داشت تا پزشکان از سلامت کامل وی اطمینان خاطر داشته باشند.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن ساعت 20:30 روز شنبه در راه بازگشت از اصفهان به تهران در جاده نطنز به کاشان با واژگونی اتومبیل شخصی اش دچار صدمه دیدگی شد و در بیمارستان شهید بهشتی کاشان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.
نظرات بینندگان