arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

دعای اردبیلی ها برای شفای دایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با انتشار خبر واژگونی اتومبیل حامل علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان هموطنان این قهرمان ملی در اردبیل برای شفای کامل او در مساجد و اماکن مذهبی دست به دعا برداشتند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، در آیین‌هایی که ظهر امروز و در هنگام اقامه نماز ظهر و عصر در اغلب مساجد شهر اردبیل برگزار شد، اهالی مومن و وفادار اردبیل برای شفای کامل دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان دست به دعا برداشته و از درگاه خداوند متعال خواستار سلامت و عافیت این افتخار دیار اردبیل شدند.

از دیشب موجی از نگرانی‌ها و دلهره در بین مردم اردبیل به وجود آمده و خبر مصدومیت دایی سر‌مربی تیم راه‌آهن تهران دهان به دهان چرخیده و اکثر مردم اردبیل از این حادثه ناگوار در روزهای پایانی سال، تلخ کام شدند.

در وقت نماز ظهر و عصر مردم مومن و وفادار اردبیل با حضور در مساجد و برخی حسینیه‌ها و امامزاده‌ها دست به دامان اهل بیت عصمت و طهارت، حضرت سید‌الشهدا و قمر‌بنی هاشم شدند تا خداوند متعال شفای کامل به اسطوره فوتبال ایران داده و بهبودی کامل او به دست آید.

عده‌ای از اهالی نیز با نذر و نیاز برای صحت و عافیت کامل دایی عهد و پیمانی با خدای خود بستند تا با شنیدن خبر سلامتی کامل دایی نذر خود را ادا کنند.

البته برخی از اهالی و جوانان اردبیل نیز شکر‌گزار درگاه الهی بودند که در حادثه رانندگی مصدومیت شدید و یا تلخ کامی بزرگ‌تر رخ نداده است.

اهالی اردبیل از طریق رسانه‌های مختلف اخبار به روز و لحظه به لحظه التیام و مراقبت‌های ویژه از علی دایی را رصد کرده و در این زمینه اطلاعات کسب می‌کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
2
31
ما هم از خداوند متعال می خواهیم هر چه زودترخوب شوندانشاالله
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
3
16
یاشاسین سلطان شهریار
نظرات بینندگان