arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

دایی: مردم مثل همیشه برایم دعا کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال راه آهن که شنبه شب به علت واژگون شدن اتومبیلش در جاده نطنز - کاشان دچار جراحت از ناحیه سر شده و در بیمارستان شهید بهشتی تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته بود، در اولین اظهار نظرش گفت: خدا را شکر خوبم و مشکلی ندارم.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، علی دایی که شنبه شب در جاده نطنز - کاشان به علت واژگون شدن اتومبیلش دچار جراحت از ناحیه سر و صورت شد، پس از بستری شدن در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و انجام معاینات لازم گفت: خدا را شکر خوبم و مشکل خاصی ندارم.

وی با تشکر از مردم که همیشه یاور او بوده اند گفت: مردم همیشه به من لطف داشته اند و پشت سر من بوده اند. امیدوارم بازهم ما را دعا کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که برای انجام دیدار این تیم برابر سپاهان در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر راهی اصفهان شده بود، پس از پایان این دیدار با وسیله شخصی به همراه ژلکو میاچ و برادرش محمد راهی تهران شد اما در جاده نطنز به کاشان به علت سرعت بالا و عدم توجه به جلو دچار سانحه شد و اتومبیل او چپ کرد.

پس از این اتفاق علی دایی به وسیله یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. پس از گرفتن اسکن از سر او، سرمربی راه آهن برای ترمیم غضروف گوش و پوست سرش تحت عمل جراحی قرار گرفت و بامداد امروز یکشنبه در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

گروه پزشکی معالج علی دایی قصد داشتند صبح امروز وی را به تهران منتقل کنند اما از آنجایی که هنوز به هوشیاری کامل نرسیده بود تصمیم گرفتند او را چند ساعت بیشتر در کاشان نگه دارند. با این حال عصر روز یکشنبه و پس از بهبود نسبی وضعیت جسمی علی دایی او با یک دستگاه آمبولانس مجهز و با تدابیر پزشکی لازم به تهران منتقل شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
2
16
الهی که هر چه زود تر خوب بشی ای قهرمان ایران و ای مرد خود ساخته . همیشه خدا حامی تو بوده و این بار هم خواهد بود.
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
2
13
معلومه که دعات می کنیم علی آقا.. همیشه واسه امثال شما که باعث سربلندی سرزمین و مردم در جهان هستید دعا می کنیم..
نظرات بینندگان