arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۸۹

حمله رسانه ای به فردوسی پور این بار به بهانه سرماخوردگی عادل!

سرماخوردگی فردوسی پور و عذرخواهی او از گزارش یک بازی فوتبال بهانه ای جدید بود برای حمله رسانه ای به مجری برنامه نود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرماخوردگی فردوسی پور و عذرخواهی او از گزارش یک بازی فوتبال بهانه ای جدید بود برای حمله رسانه ای به مجری برنامه نود.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین ؛ عادل فردوسی پور که برنامه اش پس از نزدیک به یک ماه از دوشنبه شب روی آنن می رود و تحلیل بازی های جام حذفی همراه با مسابقات جام ملتهای آسیا از نکات مهمی است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد ، این بار از سوی یک سایت خبری مورد حمله شدید رسانه ای قرار گرفت. این سایت در بخشی از گزارش خود در این باره نوشته بود:«قضیه از این قرار است که قرار بود مزدک میرزایی دیدار رده بنده ی جام ملت ها را گزارش کند و فردوسی پور بازی نهایی را؛ اما پخش یک برنامه باعث شد مجری برنامه نود به نشانه اعتراض و با حالت قهر به مسئولان شبکه سه اعلام کند که این مسابقه را گزارش نخواهد کرد. او پس از حذف تیم ملی از جام ملت ها در این فکر بود که در برنامه نود این موضوع را مورد بررسی قرار دهد؛ اما برنامه ای که سه شنبه هفته گذشته پخش شد، ناراحتی او را در برداشت. شبکه سه، هفته پیش با دعوت از کارشناسان و اصحاب رسانه به بررسی دلایل ناکامی تیم ملی پرداخت و به نوعی سوژه برنامه فردوسی پور را سوزاند.»

این نوشته زمانی  منتشر شده بود که فردوسی پور صبح روز شنبه با اعلام خبر پخش مجدد برنامه نود روی جلد بسیاری از نشریات سیاسی و ورزشی رفته بود .در گزارش قهر جدید فردوسی پور  حمایت های مدیران شبکه سوم سیما از فردوسی پور ، دلیلی برای یاغی گری این مجری پرطرفدار عنوان شده بود.

این گزارش درست زمانی منتشر شده بود که فردوسی پور در ساختمان شبکه سوم سیما حاضر بود ، جایی که هم دیگر مجریان و گزارشگران سیما حضور داشتند و هم تهیه کننده برنامه فوتبال ایرانی که جلسه کارشناسی علل ناکامی تیم ملی را روی آنتن برده بود . همه حاضرین در جلسه تاکید داشتند عادل مدام به دلیل سرماخوردگی سرفه می کند و توان گزارش مسابقه فینال جام ملتهای آسیا را ندارد. فردوسی پور که سعی می کند با سکوت رسانه ای از افزایش حاشیه ها جلوگیری کند ، بازی فینال جام ملتها را تنها به دلیل بیماری گزارش نمی کند و دوشنبه شب با بهبودی بیماری اش تحلیل درباره علل ناکامی فوتبال ملی را روی آنتن می برد.

نظرات بینندگان