arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۸۹

معاون سیاسی وزیر کشور: در دوران اصلاحات رفیق حریری واسطه ملاقات خاتمی با رییس جمهور فرانسه شد

معاون سیاسی وزیر کشور: در دوران اصلاحات تاسیسات نطنز و اصفهان را قفل زدند و گفتند مقطع دکتری و ارشد فیزیک در دانشگاه باید تعطیل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیاسی وزیر کشور: در دوران اصلاحات تاسیسات نطنز و اصفهان را قفل زدند و گفتند مقطع دکتری و ارشد فیزیک در دانشگاه باید تعطیل شود.

به گزارش فارس، صولت مرتضوی، معاون سیاسی وزیر کشور، اظهار داشت: پس از آنچه که در دوران اصلاحات تحت عناوین مختلف در حوزه سیاست خارجی به خورد ملت داده شد، آقای احمدی‌نژاد طی پنج جلسه حضور در سازمان ملل و یک مرتبه در جلسه بازنگری ان‌پی‌تی سند استیضاح استکبار جهانی را به امضای جهانیان رساند.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی در حلقه بسیار تنگی قرار گرفته و سیاست خارجی مبتنی بر عزت، حکمت و مصلحت نظر مقام معظم رهبری به عینه در حال اجراست و در خارج از مرزها می‎توان اثرات این سیاست اصولی و منطقی را مشاهده کرد.

مرتضوی افزود: فراموش نکرده‎ایم که در دوران اصلاحات رفتند و مرحوم رفیق حریری را واسطه کردند که با رئیس جمهور فرانسه ملاقاتی داشته باشند و لحظه تحقیرآمیز ایستادن رئیس جمهور فرانسه در پله سوم کاخ الیزه را همه به خاطر داریم.

به گفته وی خروجی این ذلت نیز توافقنامه‎ای برای دادن پنج هواپیما به کشورمان بود که متن آن خجالت‎آور است و البته هواپیمایی هم به ما ندادند.

معاون وزیر کشور ادامه داد: آمدند و بر تأسیسات هسته‎ای ما در نطنز و اصفهان قفل زدند و حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و گفتند رشته‏های دکتری و ارشد فیزیکتان در دانشگاه هم باید تعطیل شود.

وی افزود: ما امروز کجا قرار داریم و در چه سطحی از عزت و اقتدار در دنیا هستیم.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه پس از انتخابات 88 اشاره کرد و افزود: آنچه سبب شد تا طراحی بیست ساله و فتنه هشت ماهه در نطفه خفه شود، پس از رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، دو پشتوانه نماز جمعه و بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا بود که باید این دو پایگاه را قدر دانست و حفظ کرد که حفظ آن از اوجب واجبات است.

برچسب ها: حریری ، خاتمی ، رییس جمهور
نظرات بینندگان