arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۸۹

وزیر اقتصاد:یارانه نقدی فعلا افزایش نمی یابد

وزیر امور اقتصادی و دارایی، طرح موضوعاتی چون افزایش شدید تورم در ماه های ابتدایی سال آینده را ساخته و پرداخته افراد نا آگاه یا بدخواه خواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر امور اقتصادی و دارایی، طرح موضوعاتی چون افزایش شدید تورم در ماه های ابتدایی سال آینده را ساخته و پرداخته افراد نا آگاه یا بدخواه خواند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، سیدشمس الدین حسینی که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافته بود، با ذکر این مطلب در پاسخ به سئوالات خبرنگاران، اظهار داشت: دو سال قبل، زمان طرح موضوع هدفمند سازی یارانه ها که با استقبال مردم هم مواجه شد، به رغم تلقی عموم، شاهد بودیم برخی افراد از روی ناآگاهی یا تمارض گفتند این طرح هرگز اجرایی نیست و بعد که تبدیل به لایحه شد آن را یک مانور سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خواندند.

وی افزود: همین افراد بعد از انتخابات و تصویب لایحه در مجلس گفتند دولت قصد اجرای آن را ندارد و بعد که متوجه شدند عزم دولت برای اجرای آن جدی است، پیش بینی یک شوک تورمی را مطرح کردند. حالا هم که  می بینند شوک مذکور محقق نشده، می گویند بهار سال آینده باید منتظر شرایط بحرانی در اقتصاد کشور باشیم.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: مطمئن باشید این مدت هم که سپری می شود وعده روزهای بحرانی در چند ماه بعدتر را خواهند داد اما آنچه مهم است اینکه اصل طرح انجام شده و اوضاع به خوبی پیش می رود.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاران یادآور شد که میزان پرداخت مرحله دوم یارانه ها نیز برابر مرحله قبل بوده و فعلاً تغییری در رقم یارانه های پرداختی انجام نخواهد گرفت.

برچسب ها: اقتصاد ، تورم ، یارانه ، حسینی
نظرات بینندگان