arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۹

«مختارنامه» مسابقه برگزار مي‌كند

سريال مختارنامه با هدف قدرداني از بينندگان فعال و پي‌گير خود از اين هفته و همزمان با پخش قسمت هفدهم اين سريال تلويزيوني، مسابقه‌اي ويژه برگزار مي‌كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سريال مختارنامه با هدف قدرداني از بينندگان فعال و پي‌گير خود از اين هفته و همزمان با پخش قسمت هفدهم اين سريال تلويزيوني، مسابقه‌اي ويژه برگزار مي‌كند.

به گزارش فارس، از جمعه دوم بهمن ماه و همزمان با پخش قسمت 17 اين سريال تلويزيوني، همه علاقمندان در هر رده سني و با هر نوع تحصيلاتي مي‌توانند در اين مسابقه شركت كنند.

شكل اجراي مسابقه نيز بدين‌گونه است كه پس از پخش هر قسمت از سريال در جمعه شب‌ها، علاقه‌مندان مي‌توانند نظر، ديدگاه و تحليل خود در خصوص جنبه‌هاي مختلف آن قسمت همچون: جنبه‌هاي فني، هنري، بازي بازيگران، داستان و فيلم‌نامه، نحوه روايت، نكات تاريخي و... را در قالب يادداشتي حداكثر 350 كلمه‌اي نوشته و حداكثر تا ساعت 10 صبح روز سه شنبه همان هفته، مطلب مذكور را به نشاني info@mokhtarnameh.com ايميل كنند.

فرصت چهار روزه در اين جهت در اختيار مخاطبان سايت مختارنامه قرار داده شده كه ممكن است برخي از بينندگان امكان تماشاي سريال در روز جمعه را نداشته باشند. به همين دليل اين مخاطبان مي‌توانند در روزهاي يكشنبه و دوشنبه نيز بيننده اين سريال بوده و مطلب خود را به سايت ارسال كنند.

بر اساس اين گزارش، مسابقه مذكور به صورت هفتگي و بر اساس قسمت پخش شده در همان هفته برگزار مي‌شود. در روزهاي سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه نيز كليه مطالب ارسال شده توسط هيات كارشناسي بررسي و پنج مطلب برگزيده معرفي و اسامي آنها بلافاصله پس از پخش قسمت جديد سريال، در جمعه شب روي سايت قرار داده خواهد شد. جوايز اين برندگان نيز در طول هفته براي آنها ارسال خواهد شد.

ضمنا مطالب برگزيده نيز در صورت تمايل نويسندگان آنها، با نام و مشخصات آنها در بخش ويژه‌اي روي سايت منتشر خواهد شد.

براي شركت در اين رقابت بايد به چند نكته توجه كرد:

الف: مطلبي كه نوشته مي‌شود حتما بايد به نام حقيقي افراد بوده و توسط خود آنها نوشته شده باشد.

ب: در صورت احراز شايستگي، از طرف سايت مختارنامه صرفا دارنده نشاني ايميل نويسنده آن مطلب شناخته مي‌شود و جايزه به آن فرد تعلق خواهد گرفت. بنابراين از ارسال مطلب با ايميل ديگران پرهيز كنيد.

ج: در هر مطلب بايد نام و نام خانوادگي، شهر محل سكونت و شماره تلفن نويسنده ذكر شده باشد. در صورت تمايل براي انتشار مطلب روي سايت حتما اين جمله در مطلب قيد شود: موافق انتشار مطلب روي سايت هستم.

د: در بخش «موضوع» يا همان " Subject " حتما اين عبارت قيد شود: (پاسخ مسابقه .....)
مطالب برگزيده هر هفته در بخش ويژه‌اي روي سايت سريال مختارنامه انتشار و به 5 مطلب برگزيده به تشخيص هيات كارشانسي جوايزي اهداء خواهد شد.

ه: مطالبي كه پس از ساعت 10 صبح روز سه شنبه ارسال شود و يا مربوط به قسمت‌هاي ديگر سريال باشد، از دور رقابت حذف خواهد شد.
نظرات بینندگان