arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها در تلویزیون اعلام کرد:

اقشار مرفه از دریافت یارانه فاز دوم محروم شدند/ توضیح در مورد پیامک های ارسال شده

بهروز مرادی در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به پیامک های ارسال شده برای برخی از سرپرستان خانوار، گفت: در قالب آن پیامک ها از افراد خواسته شده بود تا با مراجعه به سایت سازمان هدفمندی یکی از 4 گزینه پیشنهادی را انتخاب کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها با اعلام دلیل واریز نشدن مابه التفاوت 28 هزار تومانی مرحله اول و دوم هدفمندی برای اقشار توانمند و مرفه، گفت: برای این گروه ها فقط یارانه 45500 تومانی ماهیانه واریز شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی "انتخاب"، بهروز مرادی در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به پیامک های ارسال شده برای برخی از سرپرستان خانوار، گفت: در قالب آن پیامک ها از افراد خواسته شده بود تا با مراجعه به سایت سازمان هدفمندی یکی از 4 گزینه پیشنهادی را انتخاب کنند.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، اظهار داشت: به تشخیص دولت و توجه به وضعیت درآمدی افراد، برای اقشار مرفه 28 هزار تومان مابه التفاوت مرحله اول و دوم هدفمندی به ازاء هر فرد واریز نشده است.

حذف اقشار پردرآمد از یارانه 28هزار تومانی

مرادی با تاکید بر اینکه در عدم واریز این مبلغ به حساب سرپرستان خانواری که نام برده شد، به قانون مصوب مجلس عمل شده است، تصریح کرد: برداشت دولت این است که نیازی به واریز یارانه برای اقشاری که درآمد بالاتری دارند نیست.

وی با اشاره به این مطلب که واریز مابه التفاوت 28 هزار تومانی که تا زمان آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیز قابل برداشت نیست، به میزان درآمد افراد و تشخیص دولت بستگی دارد، خاطر نشان کرد: با الزام قانون برای گروهی از سرپرستان خانوار مبلغ 28 هزار تومان واریز نشد.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، ادامه داد: واریز مبلغ 28 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار به ازاء هر فرد که فعلا نیز قابل برداشت نیست به معنای اجرای مرحله دوم هدفمندی نیست.

دولت آماده اجرای فازدوم هدفمندی شد

به گفته مرادی، دولت هم اکنون در آمادگی کامل برای اجرای مرحله دوم اصلاح قیمت ها قرار دارد ولی زمان دقیق آن از سوی رئیس جمهور اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول هدفمندی نیز قبل از ورود به اجرای طرح یارانه نقدی جهت آرامش بخشی در جامعه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که از این فرمول برای مرحله دوم نیز استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها با اشاره به اینکه به محض آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندی، مبالغ 28 هزار تومانی قابل برداشت خواهد شد، گفت: در فازدوم هدفمندی نیز حامل های انرژی مورد اصلاح قیمت قرار می گیرند.

اجرای هدفمندی در 3 مرحله

مرادی تغییر قیمت بنزین، گازوئیل، نفت کوره، نفت سفید، آب، برق و گاز را سبد حامل های انرژی مرحله دوم هدفمندی اعلام کرد و تصریح کرد: به دلیل نهایی شدن اصلاح قیمت های آرد و نان، در این مرحله مطرح نخواهند بود.

وی دستیابی به 90 درصد قیمت فوب خلیج در مورد حامل های انرژی را هدف قانون هدفمندی یارانه ها دانست و افزود: به صورت کلی به نظر می رسد دولت بخواهد هدفمندی یارانه ها را در 3 مرحله اجرایی کند.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، تاکید کرد: در مرحله اول هدفمندی، پرداخت ها بر اساس تقاضای 75 میلیون نفر و به صورت خوداظهاری انجام شد. اما در مقطعی نیز از افراد خواسته شد تا در صورت امکان از دریافت یارانه انصراف بدهند.

یارانه 45500تومانی برای همه

به گفته مرادی، از نظر دولت مبلغ یارانه 45 هزار و 500 تومانی فعلی متعلق به همه مردم است که از طریق منابع مشخص شده در قانون، ردیف های بودجه ای و همچنین درآمد هدفمندی تامین می شود.

وی هدفمندسازی یارانه ها را بهترین شکل تقویت تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و گفت: بودجه سازمان هدفمندی یارانه ها در سال گذشته با تصویب مجلس 50 هزار میلیارد تومان بوده است.
برچسب ها: یارانه ، محروم ، پیامک ، مرفه
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱۵۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
8
295
...جهت آرامش بخشی در جامعه....
بابا شما خيلي رو داريد. اينقدر آرامش نديد به مردم تو رو خدا. اگه امكان داره يه كمي زندگي رو سخت كنيد واسه مردم. مرديم از اين همه خوشي و راحتي...
پاسخ ها
بـابـایـــی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
برای من پیامک مشهور ارسال شده بود،من میخوام یک نفر بده بر چه مبنا من را دارای تمکن مالی تشخیص دادند،همین
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
این آقاهمونست که قبل از عید آمد در مخلس کتک کاری راه انداخت؟ همین ایشان بودند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
ایشان دز برنامه تلویزیون با وقاحت تمام میگه که ما فاز اول هفمندی را با موفقیت کامل اجرا کردیم و بزودی فاز دوم را اجرا میکنیم. پس اینهمه نمایندگان مجلس صحبت از تخلف دولت از قانون اجرای هدفمندی مینمایند ایشان نشنیده؟ کمر ما زیربار گرانی شکسته .گرانی داره بیداد میکنه .اینست موفقیت اجرای فاز یک هدفمندی؟ خجالت داره بخدا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
من هم میخواستم کله اون مجریه را بکنم که همینجوری چهارچنگولی وایساده بود به اباطیل این آقا گوش میکرد و هیچی نمیگفت. از ریانه ای که در خدمت قدرت باشه بیشتراز اینهم انتظارنمیره.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
5
214
اقای مرادی در سایت هدفمندی یارانه ها اون 4 تا گزینه کجا هستند ؟ وجدانا خودت تا به حال به این سایت مراجعه کردی و ببینی گزینه ای با عنوان عدم انصراف وجود دارد یا نه ؟یا خودت رو همچنان به اون راه میزنی؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
محمد جان تو اگه همون گزینه انصراف رو انتخاب کنی در مراحل بعد گزینه های انصراف از کل یارانه . انصراف از مرحله دوم . و عدم انصراف رو میاره برات و میتونی عدم انصراف رو انتخاب کنی فقط نترس برو توش
شهریار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
محمد جان با سلام
علی جان درست میگه باید وارد سایت بشی و گزینه انصراف رو بزنی. مرحله بعد گزینه هایی که علی جان گفت میاد.من امتحان کردم. در نهایت پیغام میده که عدم انصراف شما رو بررسی می کنن و بهتون جواب میدن.
آرمین 23
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
4
229
طبق وعده کم کم بیکاری در حال ریشه کن شدن است, بله! چون قشنگ همه رفته ایم سرکار!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
تازه با این کار جدید ماهی چهارصد و پنجاه و پنج هزار یال حداقل حقوق هم میدن میشه نگهش داشت باهاش آبنبات خرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
اين آبنبات ها گوشت بشه واسه تنت ننه

سران مملكت حال ميكنيد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
76
بنده یک معلم ساده هستم بدون هیچ در آمدی دیگر حتی بعد از 20 سال خدمت خانه هم ندارم.دولت محترم منو این بار جزو اقشار پر در آمد معرفی کرده و 28 هزار تومان رو واریز نکرده .....عجب تشخیصی داره این دولت محترم......آدم نمی دونه دردش رو به کجا بگوید
احمدازشيراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
58
نمي دانم اينهابه چه گروهي مرفه مي گويند.بنده يك حقوق بگيرساده هستم وبرام پيامك آمدودرادامه 28000تومان (مابه التفاوت)به حسابم واريزنشده لطفااطلاع رساني كنيد.
مينو56
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
61
متاسفانه مشخص نكردند اقشار مرفه را چگونه تشخيص داده اند؟؟؟؟؟؟ فردي كه حقوق بگير هست و درآمدش مشخص اما آنهائي كه كار شخصي دارند و درآمدشون مشخص نيست از يارانه استفاده ميكنند
آقايان حق الناس گردن شما خواهد ماند
پاسخ ها
آرمین 23
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
شما متوجه شدی همه ملت رو خبر کن , چون هیچکی نفهمید چی به چی شد!!! اصلا قرارم نیست که بفهمیم!!!!!!!
معاونی
|
France
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
43
مگر دولت باید طبق برداشت دلبخواه خودش از قوانین مصوب مجلس عمل کند؟ دولت موظف است عین قانون مجلس را پیاده کند نه برداشت خودش از قانون را .
یارانه بگیر
|
-
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
39
یکی به ما بگه این همه عجله دولت برای اجرایی کردن مراحل دوم و سوم هدفمندی یارانه ها علیرغم اصرار مجلس بر روند قانونی و اصولی این طرح چیست؟
دولت می خواهد به چه مقاصدی برسد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
شایدگرفتن وام از بانک جهانی با وارد شدن در سازمان تجارت جهانی.(برای این کار قطع یارانه ها برای هر کشور متقاضی ضروری است.)
کارمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
افزایش مجدد قیمت های بنزین, برق, آب و مواد خوراکی و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
39
چه دلیل و برهانی میتونه این حق رو به قایون بده که یارانه یه عده رو کمتر بدن؟ آیا این درامد نفتی متعلق به همه هست یا نه؟ یا این ضعف و کم توانی حضراته که در رفع فقر و بدبختی و فلاکت مردم ناتوان شدن و حالا میخوان از یه عده بگیرن به زور بدن به یه عده دیگه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
46
بابا کدام اقشار مرفه بنده حداقل 10 نفر را می شناسم که کارگر هستند و ماهی 200 و 300 تومان در آمدشونه و 28 تومان به حسابشون واریز نشده . اشخاصی هم می شناسم درآمدی 5 میلیونی دارند ولی 28 تومان واریز شده. معلوم نیست تشخیص مرفه و غیر مرفه چه جوری انجام شده .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
مشکل این است افرادی که درامد بسیار بالا دارند زیر زمینی کار میکنند و ثروتشان هیچ جا ثبت نمیشود و از نظر دولت بیچاره هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
4
42
مگر این اشخاصی که 28 تومان به انها تعلق نمیگیرد ایرانی نیستند ایا تورم شامل انها نمی شود ایا پول گاز بنزین ....انها افزایش نمی یابد ایا اینها به خدمت سربازی دیگر نمیروند واقعا چه فرقی بین اینها و افراد دیگر است ؟
راستگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
36
اینهمه گرانی از گوشت و اجاره خانه و خانه و ..... برای تأمین صلاح اقشار کم درآمد ؟ بابا شما یک کمی رو بخرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
41
من کرایه نشین وکارمند پیمانی هستم مابه التفاوت به حسابم نیامده به نظر بهروز مرادی من مرفه هستم.یکی راهنمایی کنه بگه من چکار کنم
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
حتما هستی خودت خبر نداری دوست عزیز.
بی خیال!!!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
2
54
چرا فقط قیمت سوخت باید طبق فوب خلیج فارس بشه؟؟؟ یعنی قیمت خودرو و کیفیت آنها طبق فوب خلیج فارسه؟؟؟ درآمد مردم و سطح زندگی آنها طبق فوب خلیج فارسه؟؟؟
از یکطف اینهمه تبلیغ می کنند که به خودکفایی در تولید بنزین رسیدیم و شمارش معکوس برای صادرات آن شروع شده!!! ازطرف دیگه با هزار منت و با قطره چکان به مردم بنزین میدهند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
هزاران مثبت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
26
لطفا پای درد دل اهالی مسکن مهر در سمنان نیز بنشینید که از ده روز مانده به عید خانه را به بندگان خدا تحویل دادند که انشعبات گاز، برق وآب ندارد واین در حالی است که قسط ماهی 300 هزار تومان نیز از زمان تحویل کلید شروع شد وکارگران که این واحدها را تحویل گرفتند مجوبر شدند به خاطر فرار از هجوم همزمان قسط واجراره بها به منزل جدید کوچ کنند ودر شرایط نامناسب به سر مب برند وظاهرا صداشون هم به جایی نمی رسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
38
1- آقاي مرداي مگر قبلا نگفتيد انصراف اختياري است، اگر انصراف اختياري است ، عدم انصراف يعني چه؟ هر كس انصراف نداد يعني همه يارانه را مي خواهد.
2- ايا شما قبلا قانون را نخوانده بوديد كه انصراف از افزايش مرحله دوم را هم اختياري اعلام كرديد؟ ولي حالا مي گويد با تشخيص دولت و بر اساس قانون 28 تومان واريز نشد.
3- اگر با مردم رو راست نيستيد حداقل با خود رو راست باشيد.
4- مقصر اصلي مجلس است كه توان حفاظت از قانون مصوب خود و حق مردم را ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
37
اي كاش شعار عدالت اجتماعي نمي داديد.تو روز روشن حق مردم را بالا مي كشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
38
يك ريال ميدهند صد ريال از ما ميگيرند اين اقايان يا در خوابند و يا خود را به خواب ميزند ما 100% و يا بيشتر تورم داريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
24
من خودم چون وضعم خوب بود ثبت نام کردم ولی برای پدرم با 450 هزار تومن حقوق بازنشستگی بدون دریافت پیامک یارانش قطع شده که نشان میده پدر من دررفاه کامل زندگی می کنه
بابک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
34
درمتن بالا نام خلیج اورده شد کدام خلیج ؟خلیج مکزیک ؟...؟ یا خلیج فارس ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
28
با این فرمایشات ظاهرا نان در این مرحله نباید گران شود ولی یک فکری برای آب رفتن و کوچکتر شدن نانها هم بکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
55
به تدريج همه حذف مي شوند!
دولت تشخيص ميده!
ديگه قابل تحمل نيست اين دولت دروغ و تزوير و ريا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
زنده باد حرف حساب
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
24
باسلام
واریزشدن یا نشدن مابه التفاوت 28 هزار تومانی مرحله اول و دوم هدفمندی, اگر بر مبنای اطلاعات اخذ شده در مراحل مقدماتی (یعنی سا ل 87) بوده باشد بایستی به نکات زیر توجه داشت :
1- بسیاری از دادن اطلاعات صحیح وواقعی خودداری ودر پر کردن فرم مربوط صداقت نداشته اند
2- طی این مدت در بهبود یا کاهش میزان درامد افراد ووضعیت معیشت خانواده ها تغییرات زیادی پدیده آمده
وبهنگام سازی اطلاعات خانوارها یک ضرورت در اجرای عادلانه این طرح است
3- خوشه بندی انجام شده که مورد اعتراض بسیاری قرار گرفت نمی تواند ملاک مناسبی برای این تصمیم بوده باشد.
4- نظر باینکه هدف اصلی این طرح اجرای عدالت وبهره مندی اقشار آسیب پذیر ازحداقل امکانات اولیه برای ادامه حیات ونیز تشویق افراد توانمند به صرفه جویی است لذا بنظر میرسد به بخشی ازکارکنان ,کارگران و بازنشستگان که درامدی بسیار کمتراز خط فقر اعلام شده دارند در مرحله دوم مورد بی عدالتی قرار گرفته اند . از اینرو برای اثبات ادعای این قشر لازم است فرآیند رسیدگی وپاسخگویی تا قبل از شروع مرحله دوم عملی گردد.
در پایان ضمن تشکر از تلاش دست اندرکاران ومجریان طرح هدفمندسازی پیشنهاد میگردد در میزان پرداختی ها به همه اقشار همانند مرحله نخست یکسان عمل شود و اساس کاردر این مرحله نیزتشویق به صرفه جویی ومصرف بهینه قرار گیرد وشیب افزایش قیمت بگونه ای باشد تابر شوک مرحله نخست نیافزاید وفرصت وامکان انطباق به اقشار مختلف داده شود ومقاصد کنونی(ایجاد اختلاف در پرداخت یارانه ها)به دو سال پایانی موکول گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
چه ادبیات نا مانوسی!!!!! با این دولت باید یه جور دیگه حرف زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
در موقع پر کردن فرمها من یک مغازه داشتم و کار میکردم ولی در طول این سه سال اتفاقات زیادی برایم افتاده ، خرابی بازار ، ضرر مالی ، بیماری سخت و جراحی چند مرحله ای و آزاد همسرم ، فروش مغازه و بیکاری فعلی . سه سال یک عمره !!! اطلاعات باید موثق و بروز باشد تا قابل استناد شود.
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
29
متاسفانه روش آزمون و خطا سرلوحه فعاليت دولت محترم ميباشد و همچنان با كار كارشناسانه مقابله ميشود !!! چرا؟
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
2
24
سفانه فاصله طبقاتی در جامعه به طرز وحشتناکی بعد از هدفمندی افزایش پیدا کرد.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
26
من که پیامک هم دریافت نکرده بودم با حقوق دریافتی480هزارتومان وچهارسرعائله که دوتاشون محصل و دانشجو هستند و با خانه فرسوده درمنطقه ده تهران مابه التفاوت به حسابم واریز نشده.به کی باید شکایت کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
شکایت بی شکایت !!!!!!
ali
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
19
همه هدفمند شدند جز بازنشتگان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
24
ما که پیامکی دریافت نکردیم و جزو اقشار مرفه هم نیستیم.پدر و مادرم هر دو بازنشسته هستن.حالا تکلیف ما چیه که 28000 تومن رو نریختن؟چطوری تشخیص دادن ما مرفه هستیم الله اعلم؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
رمال هستند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
29
کسانی هستن که از ما مرفه ترن ولی ما به التفاوت رو گرفتن. از کجا تشخیص میدن؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
بو میکشند .باید همیشه تمیز باشی و گر نه اگه بو بدهی کارت با کرام الکاتبین استو
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
22
ببخشید کاش میشد شرایط انتخاب این قشر مرفه بیان میشد پدر من بازنشسته با ماهیانه 620000تومان حقوق یک خانه ویکماشین بدون هیچ ملک دیگری وهیچ منبع درآمد دیگری وهیچ حساب بانکی جزو قشر مرفه محسوب شده در مقابل افرادی با مبلغ ماهیانه بیشتر تعداد ملک بیشتر با کلی حساب بانکی شامل قشر مرفه نشده اند واقعا خیی عادلانه است!
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
بطور مثال جناب آقای خاوری که به نوشته سایت ها در حال تغییر مکان از کاناداست و ویلان وسیلان شامل یارانه میشود. البته قبلا وصول شده.
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
26
خدا رو شکر با حقوق بیمه 330 هزار تومن چزو اقشار مرفه شدم اضافه یارانه به من تعلق نگرفته !!!!!
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
29
خوبه نمرديم وباحقوق كارمندي هم مزه مرفه بودن را چشيديم .
بابا تا كي ميخواهيد با مردم بازي كنيد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
یه ضرب المثل بود که می گفت: تومون خودمون رو می کشه بیرونمون مردمو.دور از جان دانشمندان اقتصادی دولت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
23
خانواده ی نه نفری هستیم که مبلغ 28هزار تومان به حسابمان نیامده .اگر در قانون هم امده باشد شناسایی افرادمرفه بسیار بد صورت گرفته ترا بخدا به کجا باید مراجعه کنیم
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
19
اقای مرادی لطفا چهار گزینه را در سایت پیدا کنید .ماکه نیافتیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
26
ممنون از این همه لطف که در حق ملت میکنید(از ماست که بر ماست)
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
یعنی ماست هم گران شد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
33
انتخاب نظر منو منتشر کن وگرنه دیگه سر نمیزنم!

آقای مرادی واقعا شما روی سنگ پای قزوین را هم سفید کردید من همیشه در اظهار نظری که میکنم سعی میکنم بغض آلود نباشه !الان هم در همین حالت به شما و رئیس جمهور محترم میگم این خوشی را بگیریدمردم واقعا مردن از خوشی!
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
28
با سلام
برای پدر من که پیرمرد 76 ساله ای است که بیمه ندارد، مستمری ندارد، حساب بانکی و توان مالی و کاری و... ندارد و یک کشاورز است که سالهاست دیگر توان کار وکشاورزی را هم ندارد، پیامک آمده که به علت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهید!!!!!!!!!!!!
پیامک هم نمی تونه بخونه شانسی من تو موبایلشو دیدم. واقعا تعجب کردم که این فرد مرفه و دارای تمکن مالی چطور شناسایی شده است؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
شما نفهمیدی,دولت میدونه.پدرت از شماها پنهان کرده.!!!!!!!!!!
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
31
ایها الناس بنده با درامد 6000000 ریالی و مستاجر و ساکن تهران و دارای خانواده ای 4 نفره پیامک تمکن مالی داشتن را دریافت کرده ام.به نظر شما چگونه مستندات خود را به گوش دولت مهرورز !!! برسانم.هر که پیامم را بخواند و یاریم نکند طبق اصول اسلام مسلمان نیست!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
هموطن عزیز دادت به دادخواه نمی رسه یعنی اصلا معلوم نیست دادخواهی وجود داره یا نه
یه ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
19
یارانه از درآمدهای نفتی است پس حق تمام ایرانی هاست.دولت چه حقی داره که تشخیص بده به کی بده به کی نده؟این پول مال مردمه اونم در این همه گرانی و گرفتاری مردم.واقعا شورشو در آوردن دیگه! ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
15
بنده یک زن سرپرست خانواده فاقد بیمه و هرگونه مستمری و حقوق می باشم و 3 نفر از فرزندانم تحت تکفل من زندگی می کنند. به من هم پیامک انصراف ارسال شد. و الان هم مبلغ مابه التفاوت ارسال نشده . من متوجه نشدم که برای اعلام عدم انصراف از دریافت یارانه در سایت چگونه باید اقدام کنم . چون این 4 گزینه اعلام شده رو ندیدم . لطفا" راهنمایی بفرمایید.
خداشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
13
واقعاً جای بسی تاسف است در مرحله دوم با حذف افرادی که عمدتاً اقشار کم درآمد جامعه هستند (کارمندان، کارگران و....) یعنی افرادی که درآمد ووضعیت مالی آنها کاملاً برای دولت محترم مشخص است در حالیکه افرادی که تمکن مالی دارند همانطور که که از دادن مالیات واقعی فراری هستند به دریافت یارانه مفتخر می شوند.
آقای مدیرعامل محترم سازمان هدفمندی لطفاً تمامی مصوبا مجلس را رعایت کنید طبق مصبه مجلس آزاد سازی حاملهای انرِژی در یک برنامه حداقل 5 ساله اتفاق می افتاد؟!؟ نه در یک برنامه 2 یت سه ساله، این برنامه بسته های حمایتی از صنعت،کشاورزی و..... را داشت آیا اجرا شد؟
ناامید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
14
آقای دولت!! اصلا حوصله ی گوش دادن به این درد و دل مردم را داری؟؟ یا فقط ..... را ...... !!!! متاسفم که وضع ایران به جایی رسیده که هیچکس به هیچ چیز امیدوار نیست آقایان!!!!!
میهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
21
خرج چو از کیسه ی مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
23
اينها اصلا بانك اطلاعاتي درست و حسابي ندارند كه بخواهند افراد مرفه را شناسايي كنند و احتمالا بصورت شانسي يا تصادفي يك عده را حذف كردند وگرنه دليلي ندارد كه يك عده كارمند يا فرهنگي يا حتي افراد بيكار را به بهانه مرفه بودن حذف كنند و بازاري هاي پولدار را جزو افراد غير مرفه محسوب كنند .
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
فکرکنم از سیستم پیشرفته لاتاری استفاده میکنند!!!!!!!
kame
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
28
با سلام .
اقایان وخانم ها یکی به سوال من جواب بده خواهشن ؟
28 هزار تومان که به حساب من واریز نشد
یارانه فروردین 91 هم به حسابم واریز نشد
فرمانداری رفتم گفت به ما ارتباطی نداره
پلیس +10 رفتم گفت به ما ارتباط نداره
کجا باید برم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
سر كوچه احمدي نژاد
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
به ما هم ارتباطی نداره!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
بیا من بهت بدم دست منه
کشک فروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
باید به پلیس 110 زنگ می زدی.
زنگ بزن حتما جواب می ده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
12
اگه تو سایت ... هدفمندی جایی برای نظرات مردم بدون سانسور وجود میداشت خیلی خوب می شد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
12
سايت :رفاهي --- پركردن اطلاعات خواسته شده:كد ملي .6 رقم بيربط و
وارد شدن---تاييد تلفن--و......
عدم اصرافي نديديم كسي وارد نشود...گول نخورد...
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
15
لطفا راهنمایی کتید چه ظور می تونیم از قشر مرفه بودن خارچ بشیم من هیج ملکی ندارم خودم و خانم داتشجوی دانشگاه غیر دولتی هستیم. من کارمند پیماتی هسنم و ماهیانه 500 فسط می دم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
15
بابا اصلابحث نباید این باشد که کی مرفه است وکی نیست.
بحث اینه که اگرامکاناتی هست مال همه هست.
کسی که زحمت کشیده وخون دل خورده ومثلامدرک دکترا گرفته وتمکن مالی داره باید به جرم تلاشش محروم ازامکانات باشه؟
بنده توان وحوصله نداشتم بیشترازلیسانس بخونم آیا همکارمن که زحمت کشیده وفوق گرفته بایدمحروم بشه ومن برخوردارباشم؟
همه چی عوض شده حتی عدالت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
بنده نیز با نظرشما در مورد اینکه نباید در مورده افرادی که زحمت چندین سال کار و یاتحصیل را به جان خریدند و الان باید بابت اون چند سال زحمت الان محروم شوند موافقم متاسفانه الان دولت عدالت محور ماتوجه نمیکند که این اقشار در دوران تحصیل چه بدبختی هایی که نکشیده اند و در اون دوران از نظر مالی و معنوی محروم بودند و الان شاید به جایی رسیده باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
12
انتخاب تو رو خدا یه راهنمایی بکن بگو تو این سایت یارانه ها کجا بریم عدم انصراف بزنیم!؟؟میریم تو قسمت انصراف از ترس نمیتونیم جلو تر بریم!!! تو رو خدا اطلاع رسانی کنید
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
13
حضرت علی وقتی بیت المال تقسیم می کرد به فقیر و غنی یکسان می داد تازه ثروتمند ها شاکی می شدند
من 206 خریدم با وام
40 متر خونه خریدم با وام
ماهی 600 تومان حقوق می گیرم نه زمین دارم نه سپرده شما بگید من تمکن مالی دارم یا نه
ایا به سایت رفاهی مراجعه کنم یا نه اونهایی که مراجعه کردند چه اتفاقی افتاده
راستی یه رایانه 1700 با رم 500 هم دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
نه تنها متمکنی . تازه جزو مرفهین بیدردی
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
13
با سلام اینجانب به علت ناراحتی قلبی از کار افتاده شده ام ماهیانه 330 هزار حقوق می گیریم مستاجر بوده حال یارانه هام به علت مرفه بودن قطع شده است برو حال کن
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
11
برای من پیامک نیامده و28راقطع کردند
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
12
آيا نتايج اجراي مرحله اول را كارشناسي كرده اند؟ آيا به مشكلات گراني و ورشكستگي و تعطيلي كارخانجات در مرحله اول توجه كرده اند؟ آيا به نقاط ضعف و قوت اجراي مرحله اول انديشيده اند كه به اين سرعت مي خواهند مرحله دوم را اجرايي كنند؟ اصلا اجراي مرحله دوم در حال حاضر كه فشار سنگيني روي مردم و بخش توليد است قانوني است و به مصلحت كشور؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
1
16
دولت احمدي نژاد در 8 سال اخير چرخ را بارها و بارها اختراع كرد...! و البته كشور را نابود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
1
13
ای که بر ثر زوغ آمدی جانم به غربانت ولی هالا چرا؟ ثواد شما در همین انداذه ختم میشه اگه سواد اقتصادی داشتید تورم رو به اینجا نمیکشوندید
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
6
در تاریخ 06/01/91 به سایت رفاهی مراجعه کردم تا به گفته مسئولان سایت که گفته بودن چند گزینه ای شده عمل کرده و بگویم که انصراف نمیدهم چون من از قشر کارگر هستم .اولاً چهار گزینه ای نبود ثانیاً یارانه من قطع شد.آقای مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها می توانید جوابگوی این تناقض در حرف و عمل این سازمان باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
6
كلا سر كاريه.. مال همه رو قطع كردن. من كه كسي رو نمي شناسم كه اين كاغذا واسش واريز شده باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
7
1-الان تو ایران درامد یک میلیونی جواب زندگی رو نمی ده چون بیشتر از نصفش میره اجاره و با هزینه اب وبرق و گاز و بنزین و هزینه تحصیل فرزند و..... دیگه واسه خورد وخوراک چیزی نمیمونه.
2- مگه پول نفت برای همه ایرانی ها نیست اگر به یکی بدن به یکی ندن که عدالت رعایت نمیشه باید به این هم توجه کنند یکی زحمت زیاد کشیده تحصیل کرده یا سی سال خدمت دولتی کرده و... الان درامد داره و باید بابت زحمتهای چندین ساله از یارانه محروم بشه و یکی هم تو این مدت کار خاصی نکرده و باید یارانه بگیره وباز با خیال راحت بشینه خونه و با پول یارانه استراحت کنه این عدالت نمیشه اگر دولت محترم اجازه دهند تا خود اشخاص در راه خیر و با توجه به وضع زندگیشان تصمیم به انصراف بگیرند.
حمید معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
7
دولت چه جوری میتونه جزئیات زندگی مردم رو تشخیص بده؟!
من عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد هستم. واحد محل خدمت بنده به دلیل کمبود دانشجو و بی پولی 260 هزار تومان از حقوق همه اساتید کم کرده. و گفتن که ممکنه حتی قطع بشه کل حقوق!!
اونوقت ما قشر مرفه ایم!!!
تأسف بزرگ من سوء استفاده از دین, اسم عدالت و اخلاقیات به نفع اغراض شخصی و جناحیه
داور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
1
7
برای منم این پیامک اومده اما نمی دونم بر چه مبنایی فرستادن.من یک دانشجوهستم نه خونه دارم نه ماشین دارم و نه شغل درست و حسابی.سی سال هم هست که از کیسه پدر و مادر میخورم.و با یک مادر پیر که همش مریضه زندگ می میکنم. یک دخترم دارم.خرج زندگی و تحصیلم رو هم از راه کشاورزی تامین میکنم.این کجاش شبیه طبقه مرفه.اگه من مرفهم پس لابد همه مردم ایران مرفهن.واقعا تاسف داره.بغیر از این چیزی نمی تونم بگم.
برای همه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
8
بیت المال برای همه ی مردم است.
باید به همه مساوی پرداخت شود.حامل های انرژی که آزاد شده هر که هر چقدر مصرف می کند پولش را هم می دهد.
پس به همه ی ایرانی ها باید پرداخت شود.
برای همه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
8
بیت المال برای همه ی مردم است.
باید به همه مساوی پرداخت شود.حامل های انرژی که آزاد شده هر که هر چقدر مصرف می کند پولش را هم می دهد.
پس به همه ی ایرانی ها باید پرداخت شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
7
من بازم می کم چه کسی با چه طلاعاتی تمکن من معلم بازنشسته را تشخیص داده . اگه تمام کارها اینجوری باشه که وای به حال ما . واگذار به خدا !!!!!!!!!!!!
نسل اول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
2
حقوق همه باید عدالتمندانه پرداخت گردد . چه غنی و چه فقیر !!!! چرا بین مردم فاصله می اندازید و چرا این فاصله ها را روز به روز زیادتر می فر مائید .مگر مجری عدالت حق دارد بین مردم تفاوت قائل گردد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
3
برادرم کارگر ساده قنادی است ولی 28000 برایش واریز نشده.
نسل سوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
0
برای من هم پیامک انصراف اومده در حالی که کارگر گاوداری هستم بدون بیمه و سرویس با ماهی 400 تومان . باور کنید چند بار وارد سایت شدم که عدم انصرافمو اعلام کنم جرات نکردم گزینه عدم انصراف/انصراف رو بزنم چون معلوم نیست چه بلایی سرت بیاد .این دیگه چه مدل گزینه گذاری یه .مطمئنم خود اقای مرادی هم نتونه به این شکلی که طراحی کرده خودشم وارد بشه .باید گزینه انصراف و عدم انصراف از هم در همون صحفه اول مجزا باشه .
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
0
0
سلام

در عرض یک روز پنج بار و پنج کد مختلف عدم انصراف از یارانه برایم ارسال شده به پلیس صد وده تهرانسر چهار راه صدف مراجعه نموده ام می گویم آقا من يکبار هم وارد اين سايت نشده ام کيست که با اطلاعات من وارد شده و اين بازی را در می آورد
در جواب می گويد می خواستيد اطلاعات خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد تا مشکل ايجاد نشود!
سوال: ريس بزرگ آیا کد ملی و سريال شناسنامه اطلاعات محرمانه مردم است ؟؟؟؟
یعنی تو نمی دانی که هر اداره ای کپی شناسنامه و کارت ملی شما را هنگام استخدام- ضمانت وام- بانکها- خرید و فروش ملک و ماشین و موبایل و غيره و خلاصه هر ننه قمری درخواست می کند و مجبوری بدهی!!!؟
شما باید یک سایت با امنیت و رمز بالا ایجاد کنید که رمز اختصاصی داشته باشد
در ثانی چرا یک گزینه برای سوال و جواب و رفع مشکلات مردم در سایت خود رفاهی آقايان قرار نمی دهند که نحوه کار و بخشنامه ها و شماره تماس و محل رفع اشکال را دقیق در دسترس داشته باشد؟ اين سايت با اينهمه ضعف امنيتی و اطلاع رسانی نشانگر چیست؟

شما را به خدا به اینها بگویید اینقدر با ندانم کاری با اعصاب مردم بازی نکنند
نظرات بینندگان