arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۸۹

قبض های هدفمند آب تا دوهفته دیگر می آید

در قبض های جدید مواردی از جمله آبونمان ،‌تبصره 2و3 و جریمه ، حذف شده است و میزان مصرف به همراه نرخ پلکانی و 3 در صد مالیا ت بر ارزش افزوده به عنوان نرخ آب بها در قبض درج می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت : نخستین قبض آب پس از اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها تا دو هفته آینده به دست مشترکان می رسد.
 
 سید مهدی ثمره هاشمی در نشستی خبری افزود : در این قبض هم مبلغ قبل از اجرای هدفمند سازی یارانه ها و هم مبلغ پس از اجرای قانون درج شده است.

وی گفت: قبض های آب ساده سازی شده است و همه می توانند هزینه مصرف را محاسبه کنند.

قمره هاشمی با بیان اینکه یک برگه اطلاع رسانی به همراه فبض برای مشترکان ارسال خواهد شد گفت : نحوه محاسبه آب بها در قبوض مشترکان بسیار شفاف است.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود:‌فرمول محاسبه آب بها برای مشترکانی که بالای 50 متر مکعب در ماه مصرف دارند بسیار ساده است و این دسته از مشترکان نیز می توانند هزینه آب بها را به راحتی محاسبه کنند.

ثمره هاشمی گفت‌: در قبض های جدید مواردی از جمله آبونمان ،‌تبصره 2و3 و جریمه ، حذف شده است و میزان مصرف به همراه نرخ پلکانی و 3 در صد مالیا ت بر ارزش افزوده به عنوان نرخ آب بها در قبض درج می شود.

وی افزود ‌ :برای مشترکانی که انشعاب فاضلاب ندارند و از خدمات شبکه بهره برداری نمی کنند ، هیچ هزینه ای در این بخش منظور نخواهد شد.
 

نظرات بینندگان