arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۳۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱

احمدی‌نژاد اراده‌ای‌ برای اجرای قانون‌ حجاب ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه احمدی نژاد اراده ای برای اجرای قانون عفاف و حجاب ندارد گفت: با وجود اینکه مقوله فرهنگ در دولت اصلاحات مظلوم بود شاهدیم که در دولت دهم که داعیه اصولگرایی دارد مظلوم تر واقع شد و رگه های لیبرالیسم فرهنگی در دولت را شاهد هستیم.

به گزارش انتخاب  به نقل از مهر، زهره الهیان شب گذشته در نشست تعدادی از اعضای جبهه متحد اصولگرایان با مردم شرق تهران در مسجد احمدیه نارمک با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته در نشست اندیشه های راهبردی مسئله زنان و خانواده را  مسئله اول کشور عنوان کردند، گفت: دلیل اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند خانواده و زنان مسئله درجه یک کشور هستند به دلیل تلاش فراوان و برنامه ریزی دشمنان برای متزلزل نشان دادن بنیاد خانواده در ایران است.

وی افزود: دشمنان در چند وقت اخیر شبکه های متعدد ماهواره ای را بهره برداری کردند تا بنیان خانواده را در ایران خراب کنند و حتی شاهدیم سریالهای فراوانی را در شبکه صهیونیستی خود تولید می کنند تا خیانت به همسر را عادی جلوه دهند.

الهیان با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی نقش محوری در بصیرت بخشی به خانواده ها دارد، گفت: یکی از معضلات جدی در جامعه که وقت زیادی در مجلس شورای اسلامی بر آن گذاشتیم اجرایی شدن طرح توسعه عفاف و حجاب بود که با تلاش زیاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید اما متاسفانه عزم جدی در دولت و وزرا برای اجرای آن وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر نهادهای دولتی به قانون توسعه عفاف و حجاب عمل می کردند وضعیت فعلی جامعه این چنین نبود با این وجود نیروی انتظامی که یکی از موفق ترین دستگاهها در اجرای قانون عفاف و حجاب است مورد حمله برخی از سیاسیون قرار می گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه احمدی نژاد اراده ای برای اجرای قانون عفاف و حجاب ندارد گفت: با وجود اینکه مقوله فرهنگ در دولت اصلاحات مظلوم بود شاهدیم که در دولت دهم که داعیه اصولگرایی دارد مظلوم تر واقع شد و رگه های لیبرالیسم فرهنگی در دولت را شاهد هستیم.

همچنین در ادامه این نشست مجتبی رحماندوست، علی اصغر خانی ،محمدرضا باهنر، حجت الاسلام محسن کازرونی، ابراهیم انصاریان، حجت الاسلام مصباحی مقدم، پرویز سروری، محمد نبی حبیبی در سخنانی کوتاه براهمیت حضور  پرشکوه مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس تاکید کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
1
13
حجاب یعنی همانا وقار - متین وسنگین بودن در روابط با جنس مخالف و درست اندیشیدن و سلامت اجتماعی ... چه با روسری چه با چادر چه بی حجاب ! چه بسیار بی حجاب هایی که واقعا خانم و متین به تمام معنا هستند و چه بسیار چادری هایی که زیر چادر هزار جور عشوه گری و دلبری میکنند و خانواده ها را از هم می پاشانند ! بنا براین خانم محترم نماینده مجلس ، در مقوله حجاب بهتر است نگاهتان را عوض کنید .... دوره این حرفها گذشته
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
آفرین
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
ممنون. چه جالب که انتخاب چاپ کرده
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
1
3
اتفاقا احمدی نژاد کار عاقلانه ای می کند چون در این شرایط فشار آوردن بیش از حد برای حجاب و گشت ارشاد و بگیر و ببند نتیجه ای ندارد جز فراری دادن جوانان به کانادا و استرالیا و آنانکه دستشان نمی رسد ، به مالزی و هند و ... بد نیست نگاهی به آمار مهاجرت ایرانیان در چند سال گذشته بیندازید هر چه بچه درسخوان و نخبه در دانشگاهها هست یا رفته اند یا قصد رفتن دارند ... هر چه خانواده پولدار و ثزوتمند و متمول هست یا مقیم کانادا و استرالیا شده اند یا در حال رفتن اند... اینها سرمایه های مادی و معنوی این مملکت هستند که دارید فراری شان می دهید .... به خود بیایید ... چشمتان را باز کنید ... اینطوری پیش برود تا 10 سال آینده اثری از جمعیت تحصیل کرده و خانواده های ثروتمند در ایران نخواهد بود ... شما می مانید و یک مشت مردم بی سواد بی پول که نتوانسته اند بروند و سرخورده شده اند.... احمدی نژاد هم این چیزها را درک کرده که کمتر به مردم گیر می دهد ...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
0
11
نمی دونم بعد عید چی می شه که همه یاد حجاب می افتن؟! آدم حالش بد می شه اینقد که از حجاب و بد حجابی می گن !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
0
9
چگونه میتوان با یک عقیده و تفکر از لحاظ قانونی برخورد کرد؟!!!
ایران
|
UNITED STATES
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
1
یعنی مشکل جوون های ما مدل موی اونهاست؟!!!
نظرات بینندگان