arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

تمجید یك مقام كره شمالی از توانمندی دفاعی ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یك مقام ارشد جمهوری دموكراتیك خلق كره خلاقیت و پیشرفت های ارتش جمهوری اسلامی ایران به رغم فشار و تحریم های غرب ستود.

به گزارش ایرنا، سرلشگر 'آن یونگ گی' مدیركل روابط خارجی نیروهای مسلح كره شمالی پنجشنبه شب در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیونگ یانگ این مطلب را بیان كرد.

این مقام ارشد نظامی كره شمالی به همراه ، سرلشكر 'هر سنگ مان ' معاون فرمانده نیروی دریایی و سرلشكر ' سین دونگ بوم ' معاون فرمانده نیروی هوایی ارتش خلق كره به عنوان میهمانان ویژه در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شركت كردند.

سرلشكر 'آن یونگ گی' طی سخنانی در این مراسم ضمن آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ارتش ایران طی سالهای گذشته همه تحریم‌ها و فشارهای دشمنان را مهار و خنثی كرده و با پیشرفت خود از استقلال جمهوری اسلامی به خوبی حفاظت می كند.

وی تاكید كرد: ملت كره شمالی از توفیق مردم و ارتش ایران در راه سازندگی كشور قدرتمند خود با هدف برنامه های دراز مدت ، بسیار خوشحال است .

مدیركل روابط خارجی نیروهای مسلح كره همچنین پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح ایران، تلاشهای متخصصین و دانشمندان ایرانی را بسیار بزرگ و پر ثمر خواند.

وی تاكید كرد: ما همچنان روابط خود با جمهوری اسلامی ایران را تحكیم خواهیم بخشید و ملت كره از تقویت روابط با ایرانیان حمایت می كند.

در این مراسم كه 'مرتضی مرادیان' سفیر ایران حضور داشت، سرهنگ 'حسن رضا حسینی ' وابسته نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز طی سخنانی گفت: ارتش ایران در طول ۳۳ سال گذشته با اتكا به تعالیم اسلامی و انسانی و در سایه ایثار و تلاش نیروهای خود، در جهت حفظ حاكمیت و تمامیت ارضی كشور به پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگی نائل آمده است.

وی با اشاره به راهبرد دفاعی ارتش ایران مبتنی بر بازدارندگی افزود: ما با روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر در راستای خودكفایی، نوآوری و ارتقا توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران گام برمی داریم .

وی تاكید كرد: امروز با افتخار می‌توان گفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با نیل به توان بازدارندگی دفاعی، در تأمین نیازمندی‌های تجهیزاتی و آموزشی خود به خودكفایی كامل رسیده اند.

وی تاكید كرد: افزایش توانمندی‌های نیروهای مسلح ایران نه تنها تهدیدی برای كشورهای همسایه نیست بلكه همواره در جهت حفظ صلح و ثبات در منطقه و حاوی پیام صلح و دوستی است .

گرامی داشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در كره شمالی

با حضور مقام های عالی رتبه نظامی، سیاسی و سفرا و كارداران و مسوولان سازمان‌های بین‌المللی مقیم برگزار شد.

در این مراسم همچنین نمایشگاه عكسی از آخرین دستاوردها و توانمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح ایران برپا شد كه مورد توجه حاضران قرار گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فربد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
2
34
چقدر هم بهم میایم!!!
نظرات بینندگان