arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

حذف خاتمی از گزینه های ریاست جمهوری اصلاح طلبان؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس معتقد است، اصلاح طلبان باید ضمن پرهیز از اتلاف وقت هر چه سریع‌تر کارهای انتخاباتی خود را آغاز کرده و کاندیدای مورد نظر را اعلام کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ داریوش قنبری، در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر حضور محمدرضا عارف به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری،گفت: اگر چه در این زمینه اطلاع چندانی ندارم، ولی معتقدم اصلاح طلبان دیگر نمی‌توانند نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی‌تفاوت باشند.

قنبری با اشاره به نام محمدرضا عارف، عبداله نوری و خرازی به عنوان گزینه‌های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: علاوه بر این‌ها می‌توان از چهره‌های دیگری همچون سید حسن خمینی نیز یاد کرد. ضمن اینکه باید ببینیم که نهایتا کدامیک پا به عرصه انتخابات خواهند گذاشت.

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس با تاکید بر ضرورت سازماندهی تشکیلاتی اصلاح طلبان، گفت: حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نباید مثل انتخابات فعلی مجلس باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه تشکیلات اصلاح طلبان دچار نوعی از هم گسیختگی شده است، بنابراین پیش از مشخص شدن فرد خاصی باید سازماندهی تشکیلاتی اصلاح طلبان در دستور کار قرار گیرد.

قنبری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به زمان اندکی که باقی مانده است، اصلاح طلبان باید ضمن تجدید سازمان و کسب آمادگی برای حضور در انتخابات روی چهره‌ای که از مقبولیت بالاتری برخوردار است، سرمایه گذاری کنند.

 

نظرات بینندگان