arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

برخورد ماكسیما با كمپرسی در تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برخورد یكدستگاه سواری ماكسیما با کامیون کمپرسی در بزرگراه شهید باکری منجر به مرگ دو سرنشین سواری وآسیب دیدگی دو سرنشین دیگر آن شد.

 مسعود صادقی، فرمانده ایستگاه ۷۴ آتش نشانی تهران، دراین باره گفت: رانندگان خودروهایی که نیمه شب گذشته در بزرگراه شهید باکری شاهد وقوع این حادثه بودند آن را به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی کردند و درپی آن آتش نشانان ایستگاه های ۷۴ و۲۷ روانه محل حادثه شدند.

وی كه محل حادثه حاضر بود، ادامه داد: یک دستگاه خودرو سواری با چهار سرنشین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باکری درحال حرکت بود که ناگهان در محدوده بین بزرگراه های نیایش و همت به شدت با کامیون کمپرسی برخورد کرده است.

صادقی با بیان اینكه شدت برخورد به حدی بود که دو سرنشین سواری از شیشه جلو به بیرون پرت شده و بر روی موتور و قسمت جلو خودرو افتاده بودند تصریح کرد: در جریان این سانحه رانندگی دو نفر از سرنشینان خودرو سواری به نام های «عباس – ح» ۴۰ ساله و «مصطفی – ح» ۵۵ ساله در دم جان سپردند.

به گفته وی، وقوع این حادثه در میان بزرگراه موجب مصدومیت شدید دو سرنشین دیگر این خودرو به نام های «مهدی – ع» ۵۰ ساله و «محمد» ۴۰ ساله شده است.

فرمانده ایستگاه ۷۴ آتش نشانی تهران اظهارداشت: آتش نشانان با اجرای عملیات ایمن سازی از بروز حادثه و خطر احتمالی جلوگیری کردند ومصدومان را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند تا به بیمارستان منتقل شوند.

وی با بیان این که علت وقوع این حادثه مرگبار رانندگی توسط عوامل راهور درحال بررسی است، افزود: اجساد کشته شدگان برای انجام مراحل قانونی به عوامل انتظامی مستقر در محل حادثه تحویل شد.
نظرات بینندگان