arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

بازیکن استقلال: کار هواداران پرسپولیس در مقابل مجیدی درست نبود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهاجم استقلال با تاکید بر اینکه هوای شرجی امارات بازیکنان استقلال را غافلگیر کرد گفت: «شاید اگر در نیمه اول یک گل دیگر هم می‌زدیم، کار تمام می‌شد.»

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، آرش برهانی موفق شد تک گل تیم استقلال را در مقابل الجزیره به ثمر برساند، اگر چه بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهاجم تیم استقلال در خصوص این اتفاق و مسائل مختلف گفت‌وگویی را انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

* بازی چطور بود، از نتیجه راضی هستید؟

- می‌توانستیم 3 امتیاز را از آن خودمان کنیم اما یک لحظه غفلت کردیم و دروازه‌مان باز شد. می‌دانستیم که الجزیره تیم خطرناکی است و در این بازی نسبت به بازی رفت بهتر بودیم. ما در ورزشگاه آزادی این تیم را دست کم گرفتیم اما در این دیدار تمرکز و انگیزه زیادی داشتیم که متاسفانه با دریافت گل به تساوی رضایت دادیم.

 

* در ابتدای نیمه دوم بازی را وا دادید و الجزیره عنان کار را در دست گرفت، چرا؟

- در نیمه اول خیلی صاحب توپ بودیم و فشار زیادی را تحمل کردیم شاید اگر در همان نیمه یک گل دیگر هم می‌زدیم همه چیز تمام می‌شد. البته باید بگویم آب و هوای امارات ما را غافلگیر کرد چون هوا شرجی بود اما با این وجود فکر می‌کنم نتیجه خوبی کسب کردیم.

 

* حتما خبر داری که الریان مقابل نسف قارشی به پیروزی رسید.

- ما باید الریان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهیم و اگر دیگر نخواهیم این تیم را ببریم نباید امیدی به ادامه راه داشته باشیم.

 

* یعنی می‌گویی به عنوان تیم اول صعود می‌کنید.

- ما به این موضوع امید داریم اما همه چیز به اتفاقات فوتبال برمی‌گردد روی کاغذ هم می‌توانیم به عنوان تیم اول باشیم.

 

* این هفته، هفته ناکامی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بود سپاهان باخت و پرسپولیس هم متوقف شد آن بازی را تماشا کردی.

- پرسپولیس در قطر خیلی بهتر از تهران بازی کرد ولی شنیدم که جمعیت زیادی به استادیوم آمده بود و از این تیم حمایت می‌کرد. امیدوارم در بازی با الریان رکورد حضور تماشاگران پرسپولیس را بشکنم.

 

* فرهاد مجیدی در همین بازی اخراج شد و البته پرسپولیسی‌ها شعارهای زیادی علیه این بازیکن دادند نظر تو چیست؟

- اگر بخواهیم کلی بگوییم معتقدم کار هواداران پرسپولیس درست نبود. مجیدی می‌خواست استقلالی بودنش را نشان دهد و 4 پیروزی در دربی برایمان یک رکورد است و نمی‌توان آن را کتمان کرد. کار بد را آنهایی انجام دادند که از توهین و دشنام استفاده کردند چون کلا این حرکات در هیچ جای دنیا پسندیده نیست و همه آن را محکوم می‌کنند.

 

* از این بحث بگذریم بعد از گل به الجزیره خدا را شکر می‌کردی. اما هیچ‌گاه خوشحالیت اینگونه نبود.

- در این دو، سه هفته خیلی بدشانسی آوردم و در بازی رفت 3 موقعیت داشتم که باید تبدیل به گل می‌شد اما با بدشانسی از دست رفت. خدا را به این دلیل شکر کردم که به من عزت داد و موفق به باز کردن دروازه حریف شدم و حتی انگیزه داشتم باز هم گل بزنم که نشد.

 

* و بازی با شاهین برای استقلال یک فینال است در این خصوص صحبت کن.

- متاسفانه‌ بازی‌ها خیلی فشرده است اما از لحاظ انگیزه شرایط خوبی داریم و امیدوارم بازیکنانی که خسته هستند در این بازی‌ها دچار مشکل نشوند. ما شاهین را در جام حذفی و لیگ برتر به سختی شکست دادیم اما برای برد به بوشهر سفر می‌کنیم.
نظرات بینندگان