arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۸۹

شاهکار قطری ها در مدیریت بازی فینال!

عدم هماهنگی مسئولان برگزاری بازی فینال جام ملتهای آسیا در دوحه منجر به ماندن عده زیادی از تماشاگران پشت درهای بسته ورزشگاه خلیفه شد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عدم هماهنگی مسئولان برگزاری بازی فینال جام ملتهای آسیا در دوحه منجر به ماندن عده زیادی از تماشاگران پشت درهای بسته ورزشگاه خلیفه شد .

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از خبر، این در حالی است که بحث درباره صلاحیت وتوانایی قطری ها برای برگزاری بازیهای جام جهانی 2022 همچنان ادامه دارد . بیش از پنج هزار نفراز هواداران دو تیم در حالیکه بلیتهای بازی را دردست داشتند خواهان ورود به ورزشگاه بودند اما ماموران امنیتی باتون به دست قطری بر سرآنها فریاد می زدند که ظرفیت ورزشگاه پر شده و باید محل را ترک کنند هر چند تصاویر تلویزیونی نشان می داد هنوز جای خالی در ورزشگاه وجود دارد .آنها دقایقی قبل از شروع بازی درهای ورزشگاه را بستند و این موضوع با اعتراض و درگیری برخی از هواداران مواجه شد . علیرغم اینکه گزارشهایی مبنی بر باز شدن مجدد درب ورزشگاه شنیده شد ولی بازهم ماموران هواداران را به ورزشگاه راه نمی دادند و مدعی بودند از مافوق شان دراین زمینه دستور گرفته اند . هدو ناوامیشی ژاپنی 42 ساله که از امارات عربی متحده برای تماشای این بازی به قطر رفته بود گفت :آنها نباید ما را بیرون ورزشگاه نگاه می داشتند. ما بلیط داشتیم اما بازی را از تلویزیون بیرون ورزشگاه دیدیم .آیا باید برای بازی فینال جام ملتهای آسیا این طور برنامه ریزی کرد ؟

برچسب ها: قطر ، جام ملتهای اسیا
نظرات بینندگان