arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۶۰۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

پرداخت وام 10 میلیون تومانی با یک ضامن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس کل بانک مرکزی از پرداخت وام تا سقف 10 میلیون تومان با یک ضامن در بانک های کشور خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود بهمنی رییس کل بانک مرکزی گفت: عملکرد موسسات مالی و اعتباری به دقت بررسی می شود و در صورت بروز تخلف و توجه نکردن به اخطارهای بانک مرکزی، مجوز فعالیت متخلفان باطل و موسسه آنها بسته خواهد شد.

رئیس کل بانک مرکزی درباره نظارت بانک مرکزی بر کار موسسات مالی و اعتباری اظهار داشت: عملکرد این موسسات بررسی می شود و هر موسسه ای تخلف کرد؛ دو اخطار به آنها داه می شود و در نهایت این موسسات متخلف بسته می شوند و از تخلف هیچ موسسه ای چشم پوشی نخواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه های بانک مرکزی، ادغام تعدادی از بانکها با یکدیگر است. همچنین 1700 موسسه مالی و اعتباری تبدیل به 14 موسسه شدند و این 14 موسسه نیز در یک فرصت مناسب تبدیل به یک یا دو موسسه مالی و اعتباری می شوند و کنترل و نظارت بیشتری بروی آنها صورت خواهد گرفت.

پرداخت وام تا سقف 10 میلیون تومان با یک ضامن

بهمنی همچنین با تذکر مجدد به بانکها برای پرداخت تسهیلات خرد به متقاضیان گفت: همانطور که بارها اعلام شده است، باز هم اعلام می کنیم؛ وامهای تا سقف 10 میلیون تومان با یک ضامن قابل پرداخت است و اگر ما متوجه شویم همکار ما در این زمینه قصور کرده، با متخلفان برخورد می شود و اگر کسی به موارد اینچنینی برخورد کرد، به بانک مرکزی اعلام کند و ما وارد قضیه می شویم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱۶
غیر قابل انتشار: ۱
بازنشسته عائله مند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
20
97
بیا من هزار تا از همکارهای متخلفت رو معرفی میکنم . دلت خوشه عمو همین امروز برای یک وام 5میلیونی 2 تا ضامن از من خواستند تازه باید1.5میلیون تو حسابم تا آخر بمونه. چرا فکر میکنید ما ملت حرفهای شما رو باور میکنیم چرا؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
0
15
خدا شاهده همین امروز رفتم یکی از شعب بانک ملی شهرمون. تقاضای 3 میلیون تومان وام کالا دادم. رئیس بانک میگه 2 تا ضامن حقوقی یا یک سند خونه بیار تا با درخواست وام موافقت بشه! اون هم برای 3 میلیون تومان. این کجاش منصفانه هست.

***راستی آقای بهمنی اگر هم بخواهییم شکایت کنیم، کجا مراجعه کنیم؟

***نکته بعدی هم این وام های خود اشتغال زایی که از پنجم اسفند قطع شد ( هر چند که تمام مدارک و ضامن هم به بانک ارائه دادم و هزاران هزار نفر در انتظار دریافت هستند ) و قرار شد پرداخت بشه، باید تا کی صبر کنیم؟

از سایت انتخاب خواهش می کنم پیگیر باشند.

ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
0
13
من برای دریافت واج ازدواج ثبت نام کردم رفتیم و به بانک ملی شعبه ... معرفی شدم که سه میلیون تومن وام ازدواج بگیرم، والله سه تا ضامن از من گرفتن، گفتن دو تا ضامن کافیه اما چون هر دو تا ضامنت کارمند بازنشسته هستن، یکی دیگه هم که کارمند شاغل باشه هم بیار. دو هفته هم نمیشه وام گرفتم. من نمیدونم چه جوری سه هزار میلیارد دادن اما سه تومن وام رو با سه تا ضامن میخان بدن.
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
2
10
کاش می فرمودند با سود چند درصد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
0
11
برادر بهمنی اول خودت با یک ضامن بگیر تا ما باورکنیم به ما که نمیدهند
جواد
|
Singapore
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
0
12
شما وام بدین ما ضامن میاریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
0
6
سلام آقای دکتر بهمنی
وضعیت موجود خلاف فرمایش شما را ثابت می کند. لطفا بفرمایید تا مدارک لازم را برای کدام واحد در بانک مرکزی ارسال کنیم؟
یا این حرف های شما هزار و یک تبصره و ماده دارد که شامل هیچکس نمی شود؟
یا این قانون مخصوص بانک های دولتی است که شاید چنین وام هایی را پرداخت نکنند و اگر موسسات مال اعتباری هم مد نظر شماست، در این صورت باید برای شما بعنوان رئیس بانک مرکزی تأسف خورد که این چنین بی اطلاع هستید. لطفا نظرتان را شفاف تر بیان فرمایید.
نظرات بینندگان