arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۱

حاشیه نگاری متفاوت خبرگزاری دولت از سخنرانی احمدی نژاد: شعار پی در پی مردم در حمایت از دولت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که "انتخاب" از جنجال در سخنرانی ااحمدی نژاد در حرم امام خمینی (ره) خبر داد و حتی تلویزیون بخش هایی از سخنان احمدی نژاد را نمایش داد، خبرگزاری ایرنا، روایتی متفاوت از سخنرانی رییس جمهور منتشر کرده است.

ایرنا نوشته است:

سخنرانی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری در شب بیست و سومین سالگرد ارتحال ملكوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جمع شیفتگان امام راحل(ره)با حاشیه هایی همراه بود.

از ساعت 21 شامگاه شنبه صحن مطهر حرم امام خمینی (ره) برای شنیدن سخنان محمود احمدی نژاد مملو از جمعیت شده بود و مردم منتظر آمدن رییس جمهوری بودند.

*ساعت 50/21 دقیقه با آمدن رئیس جمهور جمعیت شعارهای ' احمدی دلاور پیرو خط رهبر' و 'احمدی احمدی خدا نگهدار تو' را سردادند.

* شمار زیادی از عكاسان، فیلمبرداران و خبرنگاران برای پوشش تصویری و خبری در این مراسم حضور داشتند.

* مردم حتی پس از شروع سخنرانی آقای احمدی نژاد همچنان در حمایت از رییس جمهور شعار می دادند.

* امسال نسبت به سال های گذشته نظم خاصی در حرم مطهر امام (ره) حاكم بود.

* حین سخنرانی رییس جمهور، تعدادی از مردم نامه ها و درخواست های خود را به نمایندگان رییس جمهور می دادند.

*در دقایق پایانی سخنرانی رییس جمهور جمعیت یكصدا فریاد می زد : ' احمدی دلاور پیرو خط رهبر' آقای احمدی نژاد نیز در این هنگام رو به مردم گفت : مخلص همه شما هم هستم تا چند دقیقه دیگر خدمت شما می رسم.

* در انتهای سخنرانی ریاست جمهور و هنگامی كه عبارت' به زودی جهان از وجود زورمداران و ستمگران و مستكبران خالی خواهد شد' از سوی رییس جمهور گفته شد، جمعیت شعار 'این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده' را سر داد و ساعت 22 و 30 دقیقه سخنرانی رییس جمهوری خاتمه یافت.
نظرات بینندگان