arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۰۳۳
تعداد نظرات: ۷۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

لیلا حاتمی با لباس مستهجن با کدام مرد دست داد؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اجتماعی ناجا در اظهاراتی عجیب امروز در حالی یکی از بازیگران سینمای ایران را متهم به پوشیدن لباس مستهجن در جشنواره کن کرده و درباره برخی مسائل حوزه سینما اظهارنظر کرده که به نظر می رسد وظیفه محوله به ایشان حوزه دیگری است و همان گونه که خود ایشان هم تاکید کرده، اعتقادی به کار پلیسی در حوزه هنر ندارد، پس بهتر است ایشان دست کم به به اعتقاد خودشان احترام گذاشته و به این حوزه که ده ها متولی دارد، ورود نکنند.

به گزارش بازتاب؛ معاون اجتماعی نیروی انتظامی در مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران پلیس و انجمن سینمایی پلیس در حالی که تاکید می کرد پلیس نمی خواهد در عرصه هنر وارد شود، خود مرزی که قائل شده بود را شکست و به عرصه فرهنگ و هنر که در عالی ترین سطوح کشور ده ها متولی دارد ورود کرد و اظهاراتش نشان داد واقعاً ورود نامتعارف نیروی انتظامی که وظیفه مشخصش تامین صددرصدی امنیت مردم است، به حوزه فرهنگ و به خصوص سینما تا چه حد می تواند حاشیه ساز باشد و تا چه میزان پلیس می بایست از این فضا فاصله بگیرد.

سردار بهمن کارگر در بخش هایی از اظهاراتش بدون ذکر نام لیلا حاتمی، بازیگر توانمند و اتفاقاً کم حاشیه سینمای ایران اظهار داشت: «اینکه هنرپیشه زنی در جشنواره‌ کن و یا دیگر جشنواره‌ها با یک لباس بد و مستهجن و حجاب نامناسب ظاهر شود و با مرد نامحرم دست بدهد، الگو می‌شود و این رفتار کجای انقلابی است که ما انجام داده‌ایم. چطور سینماگران در این مورد اعتراضی نمی‌کنند، اما وقتی یکی از هنرپیشگان مدت قبل نسبت به هنرمندان زن انتقاد کرد، همه صدایشان درآمد؟! ما در سینما نقشی نداریم، اما در حال حاضر این زن با این چهره ظاهر شده و چرا سینماگران صدایشان بلند نمی‌شود؟ و بعد ما می‌خواهیم زنان و دختران ما از چه کسی الگو بگیرند و این افراد آزادانه بگردند.»

 

پوشش لیلا حاتمی در فرش قرمز افتتاحیه جشنواره کن 2012

این مقام انتظامی که احتمالا حضور ده ها بازیگر کاملاً بی حجاب ایرانی را در جشنوراه های خارجی ندیده و علی الظاهر نخستین بار حضور لیلا حاتمی را در این یک رویداد شاهد بوده که آن هم با استفاده از حجاب بوده، بخش دیگری از گفته هایش را به این بازیگر اختصاص داد و گفت: «دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانی مومن، متعهد و بسیجی است و واقعا باید با این وضعیت برخورد کنند. واقعا تعجب کردم و باعث تاسف است که یک هنرپیشه زن ایرانی برای آنکه در جشنواره‌های خارجی قبولش کنند، چنین وضعیتی داشته اما بازیگر زن بوسنیایی که در غرب اروپا است، با حجاب ظاهر شود. ما مخالف این وضعیت هستیم و باید جلوگیری شود.»

 

کارگر البته همانگونه که در جملات فوق تاکید کرده ناجا نقشی در سینما ندارد، در ادامه نیز با بیان اینکه پلیس موافق به انجام کار امنیتی و انتظامی در عرصه هنر نیست، گفت: «کار هنر را باید به دست هنرمندان سپرد، اما با استدلال و با تکیه بر منطق و قانون.» اما بر خلاف این اظهارات در خصوص مسائل مختلف حوزه هنر همچون شیوه عمل اهالی این حوزه و حتی نوع پوشش یک بازیگر در جشنواره ای خارجی که جزو جزئی ترین مسائل فرهنگی است نیز اظهارنظر کرد که طبیعتاً با گفتار این مسئول محترم مبنی بر اینکه پذیرفته اند نقشی در سینما ندارند و نباید در این حوزه کار امنیتی و انتظامی انجام داد در تناقض است که اگر چنین اعتقادی وجود دارد، در مملکتی که ده ها نهاد عالی فرهنگی است چه لزومی دارد معاون اجتماعی ناجا در مقام اظهارنظر و تعیین خشی مشی درباره حوزه سینما یا هنر بپردازد.

 

اظهارات کارگر اما صرفاً به لحاظ بیان مشکل نداشت که به لحاظ محتوایی نیز محل اشکال بود و در طرح موضوع لیلا حاتمی که بدون ذکر نام ذکر شد نیز شاهد طرح یک تهمت به این زن بازیگر بودیم و این مسئله احتمالاً به اطلاعات اشتباهی برمی گردد که به این مقام محترم ناجا داده اند که همین مسئله بیشتر لزوم حفظ حریم حوزه انتظامی و حوزه هنری که هریک متولیان خاص خود را داشته و هریک تخصص کاملاً جدایی با دنیایی از اطلاعات متفاوت است را ضروری می سازد.
معاون اجتماعی ناجا عنوان کرده، لباس بازیگر زن ایرانی در این جشنواره بد و مستهجن بوده است که این موضوع رسماً اتهام فاقد صحت بوده است.

بی شک آنهایی که پیگیر اخبار حضور ده ها بازیگر زن سینمای در طول بیش از دو دهه اخیر در جشنواره های بین المللی بوده اند، اذعان دارند پوشش لیلا حاتمی یکی از پوشیده ترین حجاب ها در میان بازیگران زنی است که در این رویدادها حاضر شده اند و این مربوط به کن 2012 نیز نمی شود و در رویدادهای پیشین نیز حاتمی ضمن حفظ پوشش و عدم برهنگی، حجاب را نیز به شکلی رعایت کرد که نه غیراسلامی باشد و نه یادآور تصویر عامی باشد که رسانه های غربی از زنان ایران و مشابه زنان افغانی و عربستانی نزد افکارعمومی شان ساخته اند. بنابراین اینکه در میان این همه بازیگر اتفاقاً به بازیگری حمله شود که تحت تاثیر جو این جشنواره ها پوشش برهنه انتخاب نکرد، اتفاق عجیبی است.

همچنین لفظ "مستهجن" نیز تعریف قانونی دارد که «محتوای مستهجن به تصویر، صوت یا متن واقعی یا غیرواقعی اطلاق می‎شود که بیان گر برهنگی کامل زن یا مرد یا اندام تناسلی یا آمیزش یا عمل جنسی انسان است.» و بنابر این لباس مستهجن نیز می باdست در برگیرنده تعریف مشابهی یعنی برهنگی کامل یا برهنگی ... باشد که طبیعتاً این مسئله برای این بازیگر صادق نیست و حداکثر لفظ مبتذل می توانست صادق باشد که آن هم درباره این زن پوشیده در قیاس با بسیاری از بازیگران زن ایرانی بی انصافی است و بکارگیری بی محابایش توسط اشخاص معمولی برای هر مسئله ای قابل پذیرش است اما اینکه یک مسوول که کوچک ترین عمل و اظهارنظرش می بایست بر اساس قانون باشد، چنین لفظی را بدون درنظر گرفتن عواقبش نثار یک زن کند، جای تامل دارد.

از سوی دیگر ایشان عنوان کرده، لیلا حاتمی در این مراسم دست داده که باز هم به نظر می رسد به اطلاعات اشتباهی بازگردد که به این مقام انتظامی داده شده، چرا که آنچه در فیلم های منتشره از این جشنواره اعم از فرش قرمز یا اختتامیه که دو برنامه حضور این بازیگر کشور مان بوده قابل مشاهده بود، رعایت تمامی این مسائل است، تا جایی که در مراسم اختتامیه جشنواره کن 2012 که برای اهدای جایزه بزرگ این جشنواره روی صحنه آمد نیز پس از اهدای جایزه به ماتئو گارونه روی سن، از این سینماگر فاصله گرفت و این سینماگر نیز متوجه شد با یک زن مسلمان طرف است و شادی های معمول پس از گرفتن جایزه را فاکتور گرفت.

حاتمی حتی زمانی که به فرانسوی سلیس پیام جایزه بزرگ کن را می خواند نیز حرف بدی نزد که مشمول چنین موضع گیری شود و به همین دلیل چنین واکنشی نسبت به پوشش یک بازیگر و آن هم بازیگری که پس از رفتارهای ناهنجار چند بازیگر در جشنواره های خارجی، حجاب را رعایت کرده، عملی غیرقابل باور تلقی می شود.

حاتمی در اختتامیه کن 2012 پس از حضور با پوشش بر روی صحنه عنوان کرد: «جایزۀ بزرگ یک راه گریز و یک طریق سفر است. جایزۀ بزرگ ما را همراه با خود به آن سوی سینما می برد. به یک دنیای بدون مرز، بدون اسارت، و بدون مانع. این جایزه در سال‌های قبل ما را به بورکینافاسو، کرۀ جنوبی، مجارستان، گرجستان، سوئد، یونان، فنلاند و... برده و با نمایش چهره‌ای دیگر از سینما شگفت‌زده‌مان کرده است. امسال جایزۀ بزرگ ما را می برد به...» برنیس بژو (مجری مراسم اختتامیه): «آقای رئیس هیأت داوران نام برنده را اعلام کنند.»، «نانی مورتی (رئیس هیأت داوران): جایزۀ بزرگ تقدیم می شود به فیلم واقعیت از ماتئو گارونه.» و در سپس ماتئو گارونه روی سن پس از حضور روی سن و دریافت جایزه از حاتمی گفت: « ممنون. از جشنواره برای انتخاب واقعیت ممنونم. از هیأت داوران هم تشکر می‌کنم. همچنین از همۀ همکارانم در این فیلم، بازیگران و تهیه‌کنندگان.»

در نیت خوب سردار کارگر و امثال ایشان حرفی نیست و درست است که اگر هنرپیشگان پوشش مناسبی داشته باشند، الگودهی موثری می توانند داشته باشند؛ اما اگر معاون اجتماعی ناجا وقت دارند، بد نیست سری به شبکه های اجتماعی بزنند که در همین چند ساعت تا چه میزان حرفهای امروزشان را سوژه کرده اند و در واقع ایشان با حرفهایشان چه قدر تاثیرگذاری مثبت یا منفی داشته اند!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۴۶
غیر قابل انتشار: ۸۶
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
32
462
آقای سردار کارگر لطفا انرژی و حواستان را متوجه امنیت مردم در قلب پایتخت کنید تا حوادثی چون تجاوز به نوامیس مردم در پارکها رخ ندهد ! مثل همین جریانات پارک طالقانی . امور هنری و فرهنگی را به متولیان خودش بسپارید چون با یکدست نمیتوان چند هندوانه حمل کرد ! شما لطفا همان وطیفه قانونی خود را انجام دهید تا لا اقل مردم بگویند یک نهاد یا سازمانی کارش را درست انجام میدهد .
کشکول
|
UNITED STATES
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
35
227
آخه بعضی ها چون یک نظر نگاه می کنن نمیتونن خوب تشخیص بدن
armin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
28
222
خوشم خودشونو نخود هر آشی می کنند
دانشجوی خارج از کشور
|
UNITED STATES
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
30
142
ایشون خواسته پیشگیری کنه از لیلا حاتمی شروع کرده
armin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
22
162
خوشم میاد خودشونو نخود هر آشی می کنند
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
63
215
از نویسنده ی محترم ممنونم و به این آقای سردار هم عرض میکنم شما حواستون به پارک طالقانی و غیره باشه چون من هم بهکم کاری شما اعتراض دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
17
59
وظیفه ی پلیس سامان دتدن به کدام است؟
http://www.tabnak.ir/fa/news/250368/%DA%A9%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%B3-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2-%D9%88-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%B0%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D9%86%DB%8C
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
27
235
خانم لیلا حاتمی باید از این سردار فرمانده نیروی انتظامی در مراجع ذیصلاح قانونی شکایت کند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
دلت خوشه
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
54
282
اگر جرأت دارید و مرد هستید، لیلا حاتمی را کاندیدای ریاست جمهوری کنید و آن وقت ببینید که رأی ایشان بالای 80 درصد است. خودتان را فریب ندهید. سیاسیون دغل کار و شعبده باز دیگر در بین متن مردم جای ندارند. مردم از دست دروغ های سرای مملکت و سیاسیون و مجلسیان مختلف و ... زده شده .....
انتخاب هم در انتشار پیام ها دررویی را به حد اعلا رسانده، خداوند توفیق دهد شما را!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
دلتو با این چیزا خوش نکن!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
35
234
درود بر خانم لیلا حاتمی که مانند پدر برزگشان باعث افتخار ایران زمین هستند
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
196
46
انتخاب جان بیخودی تحلیل نکن اینه بوشش اسلامی اینه نماینده سینما یا یک فرهنگ.یا یک ملت؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
18
218
فاجعه جولان اراذل و اوباش در پارك طالقاني است آقاي معاون! نه لباس خانم حاتمي
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
12
150
توی مملکت ما تهمت زدن یه کار خیلی عادی شده از بالاترین مقامات اجرایی تا ...
ایشان ندیدند چیزی فقط شنیدند .
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
10
101
همه چی مون آراسته بود کارد کول مون بی دسته بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
16
126
لااقل ما پدر و همسر و خانواده ليلا حاتمي را ميشناسيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
12
103
توی این مملکت همه میخان توی همه کاری اظهار نظر کنن با اینکه بهشون ربطی نداره.واللا با این نوناشون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
11
78
آفرین همه چیز رو گفتی دیگه ما چی بگیم؟؟
آفرین
ناشناس
|
CANADA
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
16
138
اقای سردار بهتر است اول امنیت پارک طالقانی را برقرار کنند تا اینکه به لباس یک هنرپیشه محبوب ایراد بگیرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
13
132
وقتي سرداران در همه چيز دخالت مي كنند مي شود همين ديگر....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
14
112
با این دیدگاه های افراطی خدا به هممون رحم کنه....
ناشناس
|
CANADA
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
19
119
پوشش چه خطری دارد؟ یک سئوال از مسئولان امنیتی : در جوامع غربی با انهمه ازادی به اندازه ایران با اینهمه سختگیری امار جرم و جنایت قابل مقایسه نیست. اشکال کار در کجاست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
15
221
نيت خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مستهجن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مبتذل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
...
واژه گاني كه ديگر حالم را دگرگون مي كند، واژه گاني كه مرا به ياد دروغ، ريا، دزدي، فقر، فشار، گراني... مي اندازد كساني كه مرا به ياد ... بگذريم روزگارمان بسيار بدتر از آنست كه بخواهيم در اين باره سخني بگوييم...
ليلا حاتمي گرامي اي كه همجنس و هم خون مردم اين سرزمين هستي دوستت داريم، تو را و همه كساني كه دلشان براي آرامش، شادي و "راستي" در ايران تنگ شده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
بسیار زیبا گفتی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
7
90
پلیس؟
کابوس تجاوز و حمله اراذل در پارک طالقانی
http://www.entekhab.ir/fa/news/65996
ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
9
94
نوشته ايد در نيت خوب اين سردار حرفي نيست اما همه حرف همين جاست اين سردار بد نيت است كسي كه نمي فهمد چه مي گويد اصلا حد و اندازه اش دهشان و مادر مادر بزرگش است چگونه مي خواهد در مورد دنيايي به اين بزرگي اظهار نظر كند اصلا به او چه مربوط است.
ناشناس
|
KUWAIT
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
7
75
این عزیزان وظیفه شان حفظ وصیانت از مرزهای کشور و امنیت مردم است نه امور دیگر اگر برای کسی اتفاقی مانند دزدی ویا تصادف رخ دهد و از 110 کمک بخواهی دو ساعت بعد هم در محل حادثه حاضر نمی شوند و بعد از حضورشان هم پاسخ های می دهند که باعث تعجب می گردد ولی در اموری که خارج از مرزهای ما اتفاق می افتد دخالت می کنند این جای کمی تامل دارد
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
11
109
اولا بسیار شرو آور است که ما امروز شاهد یک همچین نظرات مشمئز کننده ای از طرف یک مقام انتظامی هستیم
این آقا چطور به خودش اجازه میده به یک خانم شوهر دار یک همچین تهمتهایی روبزنه این تهمتها از نظر قضایی قابل پیگیری است
دوما : اون چیزی که ما تو سایتهای خبری دیدیم اشکالی بهش وارد نیست . حالا برای ما جالبه ایشون از چه منبعی استفاده کردن . شاید منظورشون ما هواره است
پس سوال اینجا است که مگه ماهواره ممنوع نیست
اگر فیلمش رو از خارج واساشون اوردن که باز این هم خلاف است چون ارشاد اصلا مجوز واسه اینجور مراسما نمیده (پخش)
خانم حاتمی خیلی با شخصیت هستن مثل پدر بزرگوارشون و ما کاملا از ایشون حمایت میکنم
شاید منظور اقای کار گر این بوده که خانم حاتمی می بایستی با چادر تو ی کن حاضر میشده
در این صورت بایستی گفت پوشش اجباری امری زشت و ناپسند است و در شان مقامات نیست که وارد اینجور مسائل شوند مگر اینکه مغرض باشند
نکته آخر بعد از آقای قالیباف این ناجا دیگر ناجای محبوب مردم نمیشه دوران طلاییش همان دوران آقای قالیباف بود
این مدیریت جدید واقعا گند زدن و اعتماد مردم رو از دست دادن . والسلام . کوروش از تهران
ilami
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
8
82
بزرگ كردن موضوعات بي اهميت براي سرپوش گذاشتن بر مشكلات بي شمار اقتصادي و اين كه مشكل اصلي جامعه ي ايران ، نوع پوشش فلان بازيگر و كارگردان است ، فقط زاييده ي مغزهاي فسيل شده و متحجر است . بسياري از اين به اصطلاح صاحب نظران ، قدرت اصلاح دختران و پسران خود را ندارند چه برسد به ديگران.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
8
70
نمی دونم ولی من جای مسئولین بودم حداقل کاری که میکردم توبیخ این مقام انتظامی ست که حتی نحوه حرف زدن رو بلد نیست .....
البته در مملکت ما چیزی با عنوان توبیخ یا همچین چیزایی وجود نداره ...
طبیعی ست که هرکسی حتی در صورت دارا نبودن حداقل های سواد ، در هر حوزه و بحثی اظهار نظر کند .
پاراگراف چهارم و در انتها که ایشان فرمودند " ...ما مخالف این وضعیت هستیم و باید جلوگیری شود. "
باید گفت این مورد حداقل از نظر قانونی و شرعی هیچ ارتباطی به شما ندارد . چه برسد به نظرات شخصی حضرت عالی .
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
11
67
چرا اسم مردم رو خراب میکنین.این کجاش بی حجابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
11
74
پوشش خانم حاتمی خیلی هم خوب بود. آقای سردار بهتر است به کار و وظیفه خود بپردازد ، آیا کارنامه قابل قبولی در حوزه وظایف خود دارد یا نه؟
عدالت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
10
72
این اقا به جای سالم سازی سینما به فکر سالم سازی ناجا باشند تا 50% پولی که به زور از درامد ماهانه پارکینگداران ماشینها و موتورهای توقیفی می گیرند(میلیاردی)حداقل به حساب دولت واریز شود نه به حساب خودشان!!!!!!!!
سرباز دهه60
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
5
136
سرداركارگرباسلام :ازسردارزارعي چه خبر؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
9
81
اکثریت جامعه از این تند روی های آقایون به تنگ آمدند آقایون در مورد همه چی ضربتی عمل میکنن و حرف میزنن جز وظیفه خودشون که گرفتن دزد ها و قاتل هاست. به خدا این مردم خیلی خوبند که صدایشان در نمیاید و دارن زندگیشونو میکنن.
mohammad
|
NORWAY
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
71
80
هنرمندی که در جامعه جهانی مطرح میشود که نمیتواند با پوششی مانند چادر و چارقد حضور پیدا کند ، خانم لیلا حاتمی یک الگوی بسیار زیبا و متین از یک زن پاکدامن ایرانی در جشنواره کن بوده .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
احسنت. هزاران بار مثبت.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
102
25
از ديد شما هيچ اشكالي ندارد. ولي اين خانم نماينده كشوري است به نام جمهوري اسلامي ايران. حيف. از نظر شما مسلم است كه هيچ اشكالي ندارد. خدا كشور را از شر افرادي مثل شما حفظ كند. در ضمن نظر من شامل توهين نيست.با يكي 2 مطلبتان هم قضاوت نكردم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
12
71
بابا من نفهمیدم ناجا ربطش به لباس و سینما چیه.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
8
39
ظاهر ایشان همان روش گلشی... را ترحیح می دهند.
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
92
8
من دارم با سلخشور هم عقیده می شم
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
5
32
دمت گرم انتخاب
جلیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
13
81
شرم نمی کنید به لباس این بانو می گین مستهجن ؟ اگه مستهجن هست پس چرا عکسش رو گذاشتین از کی تا حالا میشه به لباس مستهجن رو نشان داد ؟ برای شما و اون رئیس بی حیای نبرو انتظامی متاسفم ...
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
10
79
هر کس آبروی مومنی را ببرد ...



خانم لیلا حاتمی عزیز ، هنرمند دوست داشتنی ، من به نوبه خود از شما و خانواده بسیار محترمتون عذرخواهی میکنم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
11
73
میخواستم به سردار کارگر بگویم لطفا" فقط در حوزه کاری خودتان نظر بدهید و اگر راست میگوید جلو این همه دزدی و سرقت و هزار مورد مشابه را بگیرید و در امور دیگر دخالت نکنید .لباس خانوم لیلا حاتمی بسیار خوب بوده و هیچ گونه موردی نداشته و شاید شما انتظار داشته اید با چادر و مغنعه وارد شوند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
5
62
تو مملکت ما یه مسئولی پیدا کن که در رابطه با مسئولیت خود یه سر سوزن اطلاعات داشته باشه ولی تا دلت بخواد راجب بقیه امور اظهار نظر میکنند
سیاهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
84
15
اینم عکسش http://myup.ir/images/76392879324994561033.jpg
شرافت داری حذف نکن ، بزار هرچی منفی میخوان بزنن .
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
7
85
چطور در پارک طالقانی به ناموس مردم تجاوز میشه پلیس در خوابه ... اما اون سر دنیا رو رصد میکنه نکنه خدای ناکرده لباس یک زن ایرانی استاندارد نباشه!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
7
82
عجب مملکتی شده همه دزدها و کلاهبردارها واختلاس کننده ها رو رها کردند چسبیدند به تهمت زدن به مردم بیچاره
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
9
79
سلام
من از اینجا (فرانسه) برنامه جشنواره فیلم کن را که مستقیم پخش میشد دیدم هیچگونه تماس فیزیکی بین ایشون و دیگران حتی در زمان گرفتن عکس دستجمعی صورت نگرفت ,تمام رفتارهای خانوم حاتمی حسابشده بود . به ایشون تبریک میگم برای متانت و انتخاب لباس مناسب.این اشخاص همواره باعث سربلندی من ایرانی هستند ، به این آقای نیروی انتظامی بفرمایید لطفا یک کمی مشغول دزدها و قاچاقچیها باشند چون بکلی فراموش شدند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
10
67
خوب شد نمردیم و معنی مستهجن رو هم فهمیدیم. ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
9
60
این کجای لباسش ناجوره!!!!
البته شاید ایشون رفتار خانم حاتمی را با آقای الهام که از همکاران خودشون بود مقایسه می کنند
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
14
56
من تصاویر ایشان را از سایت های خارجی دنبال کردم. گفتم شاید تصویر را سانسور کردید. ولی خوشبختانه دیدم که ایشون یک لباس موقر و کاملاً پوشیده به تنشون هست. لطفا با این مقالات اذهان عمومی را آلوده نکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
7
59
ايشون مي خواستن با اين حرفها براي خودشون موقعيتي جور كنن و از اين نمد كلاهي براي خودشون درست كنند كه تنها باعث شد مردم كمي بخندند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
7
62
جدا" با خوندن این مدل خبرا عرق شرم می ریزم! تا وقتی فکرمون معطوف این خاله زنک بازیهاست که کی چی پوشید، کجا رفت و چی خورد نمی تونیم از این وضع اسف بار در جا زدن و غوطه خوردن توی هزاران مشکل ریز و درشت اجتماعی و اقتصادی خارج بشیم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
7
60
سردار دامن وحجاب خانم ها ول كن به موشك هاي كه در آسمان كشور پرواز ميكنند بچسب !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
10
23
اون دلق سیاه چیه دامنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
9
60
اميدوارم صحنه هاي سيگاركشيدن كارگردان محترمه بوسنيايي در ملا عام الگوي دختران ما نباشد! ضمن اينكه اگر ايشان با همان لباس به ايران تشريف بياورند مورد لطف و مرحمت نيروهاي سردار قرار خواهند گرفت. به هر حال هردم از اين باغ بري ميرسد. فعلا هم ديواري كوتاهتر از ديوار ساده ترين، باوقارترين، باظرفيت ترين و محبوب ترين چهره سينمايي اين سالها پيدا نكرده اند.
ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
57
58
بسيار زيبا و با وقار است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
3
69
میشه از ایشان که ماهواره دازند و کانالها را می بینند بپرسید تکرار سریال عشق ممنوعه را کی پخش می کنند..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
68
4
عكس واضح نيست.خيلي هم به خانم حاتمي شبيه نيست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
8
55
سردار کارگر خوب است به مشکلات مردم در حوزه سرقت و مزاحمین نوامیس مردم برسد و به اموری که به ایشان مرتبط نمیباشد وارد نشود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
38
9
دستش درد نکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
8
49
اتفاقا مشکل در نیت و کوته فکری این آقایان است
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
6
51
مسئولین تا کی می خوان فکر مردم رو به این چیزا مغشوش کنن
بابا باید عینک بد بینی رو برداریم.جهان در حال پیشرفته بعد ما دنبال چی هستیم..........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
38
6
واقعا مستنجهنمن که این ....!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
14
71
خدا را شکر که این مملکت در امنیت کامل بسر می برد و هیچ گونه قتل و دزدی و ناهنجاری نداریم چندان که پلیس کشور هیچ کاری ندارد جز این که به لباس بلند این و آن گیر بدهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
66
24
جناب انتخاب ،معیار پوشش بانوان ،نظر شماست یا نظر اسلام؟ اگر معیار اسلام است که تکلیف مشخص است و اگر شمایید ،که هر چه شما بگویید حاج آقا؟!!
نعیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
46
57
فدایت بشم آقای سلحشور که حرف دل گویی ،
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
30
13
غیرت تو اکثر مخاطبای این سایت کیمیاست!

مردی منتشر کن
سیاوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
6
29
مگه همین محمود نبود که چند سال پیش میگفت(دقیقا عین جملش یادمه):واقعا الان مشکل ما موی سر جوانان ماست؟یا طرز لباس پوشیدن انها....ما باید به کارهای مهمتر برسیم...)؟؟؟؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
24
16
باید طراح لباسشو عوض کنه. بعضی از چینیا و هندیا تو کان لباسای در عین پوشیدگی قشنگتری داشتند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
91
18
به نظر می رسد دست ادرکاران پشت پرده کن که صهیونیست ها هستند در صدد حمایت کردن ازاسلام آمریکایی هستند ولی کورخوانده اند.زیرا مردم ایران دست آنها را از قبل خوانده اند ولی باید به ارشاد........دست مریزادگفت.
نظرات بینندگان