arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

تصادف اتوبوس با ۱۴ خودرو سواری در پارک جمشیدیه تهران

یک دستگاه اتوبوس شخصی، با ۱۴ دستگاه خودرو در حوالی بوستان جمشیدیه برخورد کرد. بر اثر این حادثه خسارت به برخی از خودروها سطحی و در حد شکستن آینه وارد شد اما به برخی از خودروها خساراتی زیادی وارد کرد و در نهایت اتوبوس پس از برخورد با این تعداد خودرو، متوقف شده بود. در این حادثه به فردی آسیب نرسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: یک دستگاه اتوبوس شخصی، با ۱۴ دستگاه خودرو در حوالی بوستان جمشیدیه برخورد کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه پنج شنبه با اشاره به تصادف اتوبوس خالی از مسافر با ۱۴ خودرو سواری گفت: ساعت ۱۸:۱۰ امروز این حادثه تصادف در خیابان نیاوران، خیابان فیضیه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بی درنگ ماموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در انتهای خیابان فیضیه، بوستان جمشیدیه قرار دارد و در این ساعات روز، افراد زیادی برای رفتن به این بوستان مراجعه می‌کنند.

به گفته وی، خودروهای زیادی در اطراف بوستان پارک شده بود که ناگهان یک دستگاه اتوبوس شخصی در حالی که فقط راننده سرنشین آن بود و مسافری نداشت، با ۱۴ دستگاه خودرو برخورد کرد.

ملکی ادامه داد: بر اثر این حادثه خسارت به برخی از خودروها سطحی و در حد شکستن آینه وارد شد اما به برخی از خودروها خساراتی زیادی وارد کرد و در نهایت اتوبوس پس از برخورد با این تعداد خودرو، متوقف شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و پس از ایمن سازی آتش نشانان محل را ترک کردند.

ملکی گفت: علت این تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

نظرات بینندگان