arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۸۹

درآمد هفت میلیاردی موقوفات کرمانشاه

در شش ماهه اول امسال در آمد موقوفات استان 2 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است که این میزان درآمد برای یک ساله تعیین شده بود و در چهار ماه گذشته نیز این میزان درآمد به پنج میلیارد تومان رسیده که افزایش 250 درصدی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
موقوفات استان کرمانشاه از ابتدای سال تا پایان دی 7 میلیارد و 300 میلیون تومان در آمد داشته است . مدیر کل اوقاف و امور خیریه این استان گفت : در شش ماهه اول امسال در آمد موقوفات استان 2 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است که این میزان درآمد برای یک ساله تعیین شده بود و در چهار ماه گذشته نیز این میزان درآمد به پنج میلیارد تومان رسیده که افزایش 250 درصدی داشته است. حسینی مقدم افزود بیشترین درآمد موقوفات کرمانشاه مربوطه به موقوفه کرکوکی و حاج محمد تقی اصفهانی است.

وی گفت در دو سال اخیر از طریق ابلاغیه و اظهارنامه تذکراتی به مستاجرین داده شده است که پرداخت اجاره بهای موقوفات استان رشد چشمگیری داشته است. مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه افزود : طبق برنامه ابلاغی سال 89 به اوقاف استان باید امسال 12 هزار قرارداد مستاجرین تجدید شود که تاکنون 80 درصد آن محقق شده است. در استان کرمانشاه 250 موقوفه و 40 هزار رقبه وجود دارد.
نظرات بینندگان