arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۸۹

حاتمی کیا: علاقه‌اي ندارم درباره فيلم اخراجي‌ها صحبت كنم

ابراهیم حاتمی کیا در اظهار نظری درباره فیلم ده نمکی گفت: «اخراجي‌ها بر روي نقطه كوري كه در فيلم‌هاي جنگي ديگر مطرح نشد ايستاده است».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ابراهیم حاتمی کیا در اظهار نظری درباره فیلم ده نمکی گفت: «اخراجي‌ها بر روي نقطه كوري كه در فيلم‌هاي جنگي ديگر مطرح نشد ايستاده است».

ابراهيم حاتمي‌كيا در مراسم رونمايي از مجموعه آثار خود در حوزه سينماي دفاع مقدس به نام پلاك در موسسه رسانه‌هاي تصويري در پاسخ به سوالي درباره فيلم اخراجي‌ها، گفت: «به نظر من اخراجي‌ها بر روي نقطه كوري كه در فيلم‌هاي جنگي ديگر مطرح نشد ايستاده است اما فروش آن مواردي دارد و دلايلي دارد كه بايد تحليل شود هرچند من علاقه‌اي ندارم درباره فيلم اخراجي‌ها صحبت كنم». 

همچنین ابراهيم حاتمي‌كيا كارگردان سينماي ايران در جلسه دیروز با اشاره به اينكه امروز بسيار خوشحال است اين مجموعه رونمايي مي‌شود گفت: «من سالها شاهد بودم كه فيلم‌هايم بدون كيفيت به نمايش درمي آيد و حتي تلويزيون نيز فيلم‌ها را بدون كيفيت نمايش مي‌دهد». 

وي ادامه داد: «من بارها در تلويزيون مي‌ديدم كه به طور مثال فيلم مهاجر كه محصول دهه معاصر است در كنار فيلم‌هايي از چارلي چاپلين به نمايش در مي‌آيند و فيلم‌هاي چارلي چاپلين كيفيت بسيار بهتري نسبت به فيلم مهاجر برخوردار است و حتي من اين مسئله را به ضرغامي نيز اعلام كردم». 

وي ادامه داد: «بارها در مراكز فرهنگي و دانشگاه‌هاي خارج از كشور از من فيلم خواستند، اما امكان اينكه فيلم با كيفيت داده شود وجود نداشت، به نظر من همين امر باعث شده است تا سينماي جنگ در آن سوي آب‌ها مهجور شود ، به همين دليل دست به تهيه چنين مجموعه‌اي زديم و آن را آماده كرديم».
برچسب ها: حاتمی کیا ، اخراجی ها
نظرات بینندگان