arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۸۹

سردار رادان: اشرار بدانند، خواب خوش را از آنان مي‌گيريم

جانشين فرمانده ناجا از دستگيري 1800 تبعه خارجي و متهمان در زمان اجراي رزمايش عاشوراي 89 در جنوب كرمان خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشين فرمانده ناجا از دستگيري 1800 تبعه خارجي و متهمان در زمان اجراي رزمايش عاشوراي 89 در جنوب كرمان خبرداد.

به گزارش ايسنا، سردار احمدرضا رادان، در اختتاميه رزمايش عاشوراي 89 در جنوب كرمان اظهاركرد: شرق و جنوب استان كرمان به دليل همجواري با استانهاي مرزي موقعيت استراتژيك نيازمند امنيت پايداري است و بايد به مقوله امنيت در اين مناطق اهميت بيشتري داده شود.

وي اظهار كرد: از آنجا كه امنيت سرآغاز آرامش و روال توسعه و توسعه سرآغاز شكوفايي منطقه است اين موضوع وظيفه نيروي انتظامي را در منطقه دو چندان كرده است.

رادان تصريح كرد: نيروي انتظامي و ساير دستگاه‌هاي امنيتي در اين رزمايش اقتدار و صلابت خود را نشان دادند كه با همين امكانات موجود هم مي‌توان خواب خوش را از اشرار و متخلفان گرفت.

جانشين فرمانده انتظامي كشور افزود: ما مي‌توانيم با امكانات موجود براي احساس امنيت تلاش بيشتري داشته باشيم و موفقيت‌هاي به دست آمده در اين رزمايش مساوي با ده ماه كار و تلاش است كه اين مهم در نوع خود بي نظير است.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه با اشاره به دستيابي به تمام اهداف مورد نظر و پيش‌بيني شده در اين رزمايش گفت: اين حركت بايد استمرار داشته باشد و به فرماندهان انتظامي استان كرمان تاكيد شده است كه تا اين روند را ادامه دهند.

رادان اضافه كرد: نيروي انتظامي و ساير نيروهاي امنيتي بايد با تحت فشار قرار دادن اشرار و برخورد قاطع با عوامل ناامني اقتدار نيروي انتظامي را به مردم نشان دهند نه اينكه با سكوت نيروهاي امنيتي اشرار به دنبال گسترش فعاليت‌هاي خود باشند كه اگر اين رويه اتفاق بيافتد مردم نسبت به نيروي انتظامي احساس ضعف و ناتواني مي‌كنند.

اشرار بدانند، خواب خوش را از آنان مي‌گيريم

وي گفت: اشرار بدانند كه نيروهاي نظامي و انتظامي از امروز به بعد براي استمرار فعاليت‌هاي امنيتي سايه به سايه آنان همانند عقاب هوشياري خواهند رفت و خواب خوش را از آنان مي‌گيرند.

جانشين فرماندهي انتظامي كشور افزود: بهترين هديه ناجا به مردم برخورد قاطع، مقتدرانه، پرصلابت و خشن با اشرار است.

رادان از جمله موفقيت‌هاي بدست آمده در رزمايش عاشوراي 89 در جنوب كرمان را دستگيري 1800 نفر اعلام كرد كه از اين تعداد 1100 تبعه خارجي دستگير شده‌اند.

وي دستگيري ده متهم به قتل فراري، 440 متهم تحت تعقيب، كشف بيش از 300 قبضه سلاح و كشف نزديك به 1300 كيلوگرم مواد مخدر را از ديگر نتايج اين رزمايش اعلام كرد.

رادان از ديگر فعاليت‌هاي انجام شده در طول رزمايش 5 روزه عاشوراي 89 را اعزام 60 روحاني به جنوب كرمان براي تبليغ، توزيع اقلام دارويي، بهداشتي و موادغذايي اعلام كرد.
نظرات بینندگان