arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۸۹

تمدید طرح ساماندهی وانت بارهای فعال

رانندگان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر، به سامانه www.navganbar.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88931445 تماس بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، از تمدید طرح شناسایی و ساماندهی وانت بارهای فعال کشور تا 20بهمن خبر داد.

 
حسین هاشمی در مصاحبه با خبرنگاران تعداد وانت بارهای موجود در کشور را یک میلیون و هشت صد هزار دستگاه برشمرد و گفت: از زمان اجرای این طرح، تاکنون950 هزار دستگاه وانت بار شهری، جاده ای و روستایی ثبت نام کرده اند که در مرحله احراز صلاحیت و دریافت پروانه فعالیت، هستند.

هاشمی، اعطای تسهیلات ویژه در قالب یارانه های حمایتی به رانندگان متقاضی شرکت در طرح ساماندهی را از مهمترین اهداف اجرای این طرح خواند.

وی از آن دسته از مالکان وانت بارهای فعال شهری، بین شهری و روستایی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه وزارت کشور و وزارت راه نشده اند، خواست: تا 20 بهمن به سازمان های حمل و نقل شهرداری ها و یا سازمان های تاکسیرانی محل سکونت خود مراجعه کنند.

هاشمی، همراه داشتن مدارک مثبته خودرو و مالک را برای ثبت نام در این طرح لازم دانست.

وی تاکید کرد: طرح شناسایی و ساماندهی وانت بارهای فعال فقط شامل افراد شاغل در حوزه حمل بار می شود .

هاشمی افزود: افرادی که شغل دیگری دارند و یا در این حوزه فعال نیستند، مشمول طرح نمی شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با بیان اینکه طرح شناسایی و ساماندهی وانت بارهای فعال یکی از برنامه های مهم در زمان اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها به شمار می رود، ثبت نام در این طرح را برای رانندگان رایگان دانست.

هاشمی افزود: متقاضیان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق پیامک 3000020 اعلام کنند.

وی همچنین گفت: رانندگان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر، به سامانه www.navganbar.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88931445 تماس بگیرند.

سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در ادامه به تسهیلات اعتباری و خط اعتباری سوخت رانندگان حمل و نقل اشاره کرد و گفت: تاکنون 300 هزار نفر از رانندگان از تسهیلات پیش بینی شده در این طرح استفاده کرده اند.

هاشمی با بیان اینکه طرح اعطای تسهیلات 500 هزار تا یک میلیون تومانی به رانندگان حمل و نقل عمومی همچنان فعال است، گفت: کسانی که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده اند، می توانند برای ثبت نام به بانک های عامل مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ahmadmodarsi
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
2
0
سلام انهایی که کد رهگیری دارند چکار باید بکنند و به چه سایتی و یا به کجا باید مراجعه بکنند متشکرم
نظرات بینندگان