arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۸۹

نتایج نظرسنجی "انتخاب"؛ تنها 18 درصد حق را به احمدی نژاد دادند

انتشار نامه ی دکتر احمدی نژاد خطاب به مجلس و انتقاد از این قوه، مجمع تشخیص و قوه ی قضاییه واکنش های بسیاری داشته است، بسیاری از نمایندگان مجلس، اضعای مجمع تشخیص و نزدیکان دولت به انتشار این نامه واکنش نشان داده و هر یک از نگاه و دید خود، نامه ی مذکور را نقد کرده اند، اما آنچه اینک محل گفت و گوست، این است که در این میان، حق با کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتشار نامه ی دکتر احمدی نژاد خطاب به مجلس و انتقاد از این قوه، مجمع تشخیص و قوه ی قضاییه واکنش های بسیاری داشته است، بسیاری از نمایندگان مجلس، اعضای مجمع تشخیص و نزدیکان دولت به انتشار این نامه واکنش نشان داده و هر یک از نگاه و دید خود، نامه ی مذکور را نقد کرده اند، اما آنچه اینک محل بحث است، این است که در این میان، حق با کیست؟

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری انتخاب، نمایندگان مجلس، متفق القول، نامه ی احمدی نژاد را نامه ای خوانده اند که در شان ریاست جمهوری نیست و در گفت و گوهای جداگانه، محتوای نامه را توهین به نمایندگان مجلس، مجمع تشخیص و قوه قضاییه خوانده اند.

اما هواخواهان و نزدیکان دولت، بر این نکته مصرند که احمدی نژاد بازگشت به قانون را به مجلسیان یادآور شده ، ضمن آنکه برخی نزدیکان دولت نیز، ضمن حمایت از نامه ی مذکور، روند مجمع تشخیص را برخلاف منویات رهبری خوانده و حتی هشدار داده اند که پله ی بعدی مجمع، اختیارات رهبری است.

خبرگزاری انتخاب، طی یک نظرسنجی، دیدگاه خوانندگان سایت را در مورد این مساله خواستار شده است. طی این نظرسنجی که از روز سه‌شنبه پنجم بهمن ماه روی سایت  قرار گرفته است، خوانندگان به این سوال که "به نظر شما، در درگیری تازه دولت با مجمع تشخیص و دو قوه ی مقننه و قضاییه، حق با کیست؟" پاسخ داده‌اند.

تا بعدازظهر روز جمعه هشتم بهمن، نتایج به شرح ذیل است:

احمدی نژاد و دولت
18.15%

مجمع، مجلس و قوه قضاییه
81.85%

بر این اساس، بینندگان "انتخاب" عمدتاً (بیش از 81 درصد)، حق را به مجلس و مجمع و قوه قضاییه داده اند و تنها 18 درصد ، موافق اصل نامه ی رییس جمهور به مجلس بوده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
0
0
حق بامجمع ومجلس وقضایی است واحمدینژادپاازگلیم خودش بیشتر....!
نظرات بینندگان