arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

رویانیان: پیامک تحریک‌آمیز به بازیکنان پرسپولیس!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید براینکه سنگ پرانی ها برای گرفتن سرعت تیم پرسپولیس برنامه ریزی شده بود و کار هواداران واقعی دو تیم نبود،گفت: مدیران یکی، دو تیم لیگ برتری به بازیکنان ما پیام‌هایی تحریک آمیز در جهت تخریب تیم می‌دهند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در خصوص هفتاد و پنجمین دربی پایتخت و همچنین آخرین وضعیت تیم پرسپولیس گفتگویی را با مهر انجام داد که مشروح آن را در زیر از نظر می گذرانید:

بازیکنان 70 درصد خواسته‌های ما را در دربی انجام دادند


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی هفتاد و پنجم پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس در بازی با استقلال 70 درصد از خواسته های مد نظر ما را انجام دادند. در واقع دربی استارت خوبی برای تیم پرسپولیس در ادامه رقابتهای لیگ برتر است چون تیم ما یک ماه قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر تحت فشار روانی زیادی قرار داشت.

وی درهمین خصوص افزود: دادن عناوین بازیکنان میلیاردی به بازیکنان پرسپولیس باعث شد که آنها در آغاز رقابتهای لیگ برتر تحت فشار روانی زیادی قرار بگیرند در حالیکه برخی از تیم‌های حاضر در رقابتهای لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات هزینه های سنگینی به مراتب بالاتر از سقف قرار داد انجام دادند و همواره، حتی در حال حاضر نیز به تکذیب این موضوع پرداختند.

برخی ها با موضع گیری علیه ژوزه پرسپولیس را به حاشیه بردند


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز ناراحتی از موضع گیری برخی از دوستان پرسپولیس علیه سرمربی تیم در اولین شکست پرسپولیس در رقابتهای لیگ برتر، تصریح کرد: در آغاز رقابتهای لیگ برتر پس از آنکه موفق شدیم تیم صنعت نفت آبادان را شکست دهیم، با اولین شکست پرسپولیس برخی ها علیه سرمربی خارجی تیم شروع به موضع گیری کرده و باعث شدند که تیم کاملا به حاشیه رفته و  بازیکنان دچار استرس و فشارهای روحی و روانی شوند.

یک اتفاق مهم در بازی با استقلال


رویانیان در خصوص عملکرد هواداران پرسپولیس نسبت به مسائل حاشیه ای پیرامون این تیم گفت: خوشبختانه طی این مدت که روزهای سختی را پشت سر می گذاریم هواداران پرسپولیس با درک بالایی که دارند به حمایت خود از تیم همچنان ادامه می دهند. در بازی با استقلال همه دیدند که پرسپولیس انسجام تیمی خود را بدست آورده و روز به روز نیز تیم بهتری خواهد شد اتفاق مهمی که در دربی افتاد همین موضوع بود که ما را به آینده امیدوار کرده است.

حداقل باید سه گل به استقلال می زدیم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان در بازی با استقلال، در مورد نتیجه بدست آمده تاکید کرد: ما در دربی نمی خواستیم که نتایج  سال گذشته تکرار شده و بازی را به استقلال ببازیم. ضمن اینکه در این دربی حداقل باید سه گل به استقلال می‌زدیم. هرچند که نتیجه بازی با استقلال برای ما رضایت بخش نبود اما ما را برای ادامه رقابتهای لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی امیدوار کرد.

سنگ پرانی ها برنامه ریزی شده بود


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن زشت بر شمردن سنگ پرانی های انجام شده در دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه در دربی شاهد سنگ پرانی برخی ها بودیم که صحنه های زشتی را رقم زدند. در واقع این سنگ پرانی ها را هواداران واقعی دو تیم  استقلال و پرسپولیس انجام ندادند بلکه برخی ها به صورت برنامه ریزی شده در بین هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس این کار را انجام دادند.

سنگ پرانی ها در راستای گرفتن سرعت بازی پرسپولیس بود


وی درهمین خصوص افزود: فقط با قاطعیت می توانم بگویم هر کسی که این سنگ پرانی ها را انجام داد به ضرر تیم پرسپولیس کار کرد چون بازیکنان ما در نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار گرفته و سرعت بازی را بالا برده بودند چون می خواستند استقلال را شکست داده و دربی را ببرند.

مثل گذشته از مانوئل ژوزه حمایت می کنم


رویانیان با تاکید بر اینکه همچون گذشته از سرمربی و کادر فنی تیم حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: من پیش از دربی نیز از مانوئل ژوزه و کادرفنی وی حمایت کردم و مطمئن باشید این حمایت همچنان ادامه خواهد داشت.

انتظار نداشتم برخی بازیکنان حرفه ای تیم تحت تاثیر جو علیه مانوئل قرار گیرند


محمد رویانیان در ادامه گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شناسایی بازیکنانی که در پرسپولیس کم کاری می کنند تصریح کرد: من انتظار نداشتم که برخی از بازیکنان حرفه ای و با تجربه که در باشگاه پرسپولیس به خدمت گرفتیم تحت تاثیر جوی که علیه تیم و مانوئل ژوزه راه افتاده است قرار بگیرند.

پیام تحریک آمیز بعضی از مدیران لیگ برتری به بازیکنان پرسپولیس


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در همین خصوص تاکید کرد: متاسفانه برخی از  مدیران و مسئولان یکی، دو تیم لیگ برتری به بازیکنان ما پیامهایی می دهند و آنها را تحریک می کنند که این موضوع بر روی بعضی از بازیکنان تیم تاثیر منفی گذاشته است.

بعضی از دوستان پرسپولیس بازیکنان را تخریب ذهنی کرده اند


وی ضمن گلایه از رفتار و عملکرد برخی از دوستان پرسپولیس  از طرفی هم متاسفانه بعضی از دوستان پرسپولیس نیز بازیکنان تیم ما را تخریب ذهنی کرده اند. درست است که کار اینگونه افراد زشت است اما آنچه زشت تر بود و من را آزار داد این بود که چرا باید بعضی از بازیکنان حرفه ای و با تجربه ما  در چهار هفته نخست رقابتهای لیگ برترتحت تاثیر این گونه ذهنیت سازی ها و تخریبها قرار بگیرد.

مشکل بازیکنانی که تحت تاثیر جو بودند حل شده است


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه با تک تک بازیکنانی که تحت تاثیر جو علیه پرسپولیس قرار گرفته بودند صحبت کرده ام، تاکید کرد: متاسفانه به دلیل این ذهنیت سازی‌ها و تخریب‌هایی که صورت گرفت، بازی این دسته از بازیکنان افت کرده بود چون تاثیر پذیری از چنین مباحثی تمرکز یک بازیکن را برهم زده و بر نحوه بازی آن بازیکن  در درون زمین تاثیر می گذارد . من در همین خصوص  با تک تک این دسته از بازیکنان صحبت کردم و خوشبختانه این مشکل در حال حاضر حل شده است.


نظرات بینندگان