arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۸۹

کریم باقری: قطبی به کسی فحش نمی داد

کریم باقری می گوید در طول مدتی که با قطبی همکاری داشته هرگز ندیده که او بی ادبی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 کریم باقری می گوید در طول مدتی که با قطبی همکاری داشته هرگز ندیده که او بی ادبی کند.

«فوتبال ما همیشه بعد از شکست به بیراهه می‌رود. به جای پرداختن به اصل موضوع فقط همدیگر را تخریب می‌کنیم. واقعاً متوجه نمی‌شوم اینکه بگوییم مربی یا رئیس فدراسیون یا بازیکن فلان کار را کردند و آدم‌های بدی بودند یا نبودند به چه دردی می‌خورد.»این را کریم باقری مشاور افشین قطبی در تیم ملی می گوید.

پس از حذف ایران از جام ملت ها انتقادات از تیم ملی به اوج خودش رسید.یک قطبی را می کوبد،یکی از نکونام و شجاعی و قطبی انتقاد می کند و دیگری پای آندو و کعبی را وسط می کشد.اتفاقی که صدای کریم بارقی با آن آرامش همیشگی اش را هم در آورده است.او این را می گوید و در ادامه  ضمن حمایت از قطبی می گوید:« من در دوحه در کنار تیم بودم و می‌دیدم که قطبی با تمام وجودش داشت کار می‌کرد. همه فکر و ذکرش این بود که تیم‌ملی قهرمان بشود. به هر دلیلی که برای خودش داشت او به این موفقیت نیاز داشت و سعی خود را هم کرد. کم نگذاشت. انگیزه بالایی داشت اما فوتبال است و باخت هم دارد. این حرف‌هایی که پشت سر قطبی می‌زنند درست نیست. یک جورایی فکر می‌کنم، این حرف‌ها که درباره‌اش می‌زنند و متهمش می‌کنند نامردی است در حق او. البته این که گفتم تنها یک نمونه از حرف‌هایی است که شنیدم.»

 باقری در ادامه ادعای جواد نکونام را تکذیب می کند که گفته بود قطبی در بین دو نیمه بی ادبی می کرد و فحش می داد!باقری می گوید:« من در مدتی که با او کار کردم و کنارش بودم این را ندیدم. تا جایی که من می‌دانم این طور نبوده. نمی‌دانم، این را از کسانی بپرسیدکه شاید بیشتر در کنارش بودند. متأسفانه خودش نیست و می‌شود هر چیزی را به افشین نسبت داد. چون او نیست که از خودش دفاع کند.من وکیل مدافع قطبی نیستم و اصلاً نمی‌خواهم از او دفاع کنم. او خودش باید می‌بود و جواب انتقاد‌ها را می‌داد. با این وجود می‌گویم تیم‌ملی در دور مقدماتی عالی بود و همه هم به‌به به تیمش می‌گفتند اما جلوی کره خوب نبودیم و باختیم. خود من هم از این بازی انتقاد کردم اما از حد انصاف خارج نشدم.»

نظرات بینندگان