arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۶۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
بازار طلای اصفهان به حالت نیمه تعطیل درآمد

بازار، امروز هم تعطیل است/ توافق اتحادیه های صنفی و بسیج اصناف: بازگشایی بازار در روز شنبه با حضور نیروهای امنیتی

به گفته روسای اتحادیه های صنفی، دولت و وزرای اقتصادی با تصمیم گیری های اشتباه، آثار مخربی را بر اقتصاد برجای گذاشته اند ضمن اینکه به اعتقاد آنها، دولت معتقد است که اصناف هیچگونه جایگاهی در اقتصاد ندارد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


براساس گزارشات رسیده ،  بازار بزرگ تهران روز پنجشنبه هم تعطيل است.

به گزارش سرویس اقتصادی «انتخاب» ؛ بر اساس توافق صورت گرفته قرار است بازار از روز شنبه و «با حضور نیروهای امنیتی» بازگشایی شود.

خبرگزاری مهر از توافق میان اتحادیه های صنفی و بسیج اصناف خبر داده است تا بازار تهران از روز شنبه و با «حضور نیروهای امنیتی» بازگشایی شود.

اصناف ایران در جلسه روز پنجشنبه خود گفته اند که «مشکل اصلی آنها عملکرد دولت است و آنها همچنان به نظام و انقلاب پایبند هستند.»

به گفته روسای اتحادیه های صنفی، دولت و وزرای اقتصادی با تصمیم گیری های اشتباه، آثار مخربی را بر اقتصاد برجای گذاشته اند ضمن اینکه به اعتقاد آنها، دولت معتقد است که اصناف هیچگونه جایگاهی در اقتصاد ندارد.

بر اساس برخی گزارش ها بازار طلای اصفهان نیز به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

ایلنا نیز در این زمینه گزارش داد که تصمیم به تعطیلی این بازار در واکنش به ثابت نبودن قیمت طلا و ارز و برای جلوگیری از ضرر و زیان فعالان این صنف گرفته شده است.

در یکی دو روز گذشته، طلافروشان تابلوهای دیجیتالی و دستی اعلام قیمت خود را برداشتند و از اعلام نرخ های روز خودداری کردند آن هم در حالی که رکوردشکنی های تمام نشدنی قیمت طلا، بسیاری از مردم را به فکر خرید و یا فروش این کالا انداخته است.

قیمت انواع ارزهای خارجی و سکه طلا در روزهای اخیر جهش زیادی داشته و بهای آنها ساعت به ساعت در حال تغییر بوده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
6
94
من بازاری نیستم ولی بستن مغازه و اینها اعتراض است و اعتراض آنها هم سیاسی نیست و مشخصا اقتصادی است که همه میدانند و دولت وظیفه اصلی و اورژانسی اش رسیدگی به این مسئله میباشد وگرنه همین مسائل مملکت را به نابودی می کشاند و دشمن غیر از این چیزی نمی خواهد و بازاری دشمن نیست کسانی که دانسته و ندانسته ریال ایران را بی ارزش کردند باید پاسخگو باشند .
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
6
65
من يه دانشجو هستم ك هدر مالزي درس ميخونم ..پدر من كارگره و متاسفانه از نوسانات قيمت ارز اسيب مادي ديده تو رو به خدا قسمتون ميدم اخه پدر من از كجا بياره برا دلاري كه قيمتش 1000 تومانم نيس 3500 تومان بپردازه ... اقايون تو ور به خدا نظرم بزاريد تا صدام بره بلكه بشنون ..من باابم به زور ماهي 500 تومان درامدشه قبلا ماهي 100 دلار ميفرستاد برام الان اين ماه كلا 30 دلار فرستاد .. كي با سي دلار تو يك ماه زندگي ميكنه .... ايها ناس مردم....
نظرات بینندگان