arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۸۹

مشاور بهبهانی: غیبت بهبهانی، دستور احمدی​نژاد بود

یکی از مشاوران وزیر راه و ترابری در خصوص عدم حضور بهبهانی در مراسم استیضاح خود در مجلس گفت: این موضوع موضع دولت بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از مشاوران وزیر راه و ترابری در خصوص عدم حضور بهبهانی در مراسم استیضاح خود در مجلس گفت: این موضوع موضع دولت بود.

فارس در گفت​وگو با این مشاور وزیر راه که از آن نامی نبرده، آورده است: با توجه به اینکه دولت معتقد است تعداد امضاء کنندگان استیضاح بهبهانی تا شب گذشته به 9 نفر کاهش یافته است، عملا امکان استیضاح منتفی است.

وی ادامه داد: اما هیئت رئیسه مجلس در اقدامی جدید راه را باز گذاشت و امکان افزایش امضاها را فراهم کرد و دیروز در شرایطی که موضوع استیضاح به دلیل اینکه تعداد استیضاح کنندگان کمتر از 10 نفر شده بود منتفی شده بود، ناگهان امضاء شش نفر نماینده نظیر آقایان زاکانی، کاتوزیان و از این قبیل به تعداد استیضاح‌کنندگان بهبهانی اضافه شد‌ و ما را غافل‌گیر کردند.

وی ادامه داد: همین موضوع مایه مناقشه شده است که اگر این امر روال مجلس بوده است چرا مجلس ‌چنین کاری کرده است و نباید استیضاح برگزار می‌شد، از طرفی اگر اصرار رئیس مجلس بر این امر معمول است چرا باید چنین کاری انجام شود.

وی با بیان اینکه عدم حضور بهبهانی در مجلس موضعی فراتر از وزارتخانه راه و ترابری است، اذعان داشت: با اخبار و اطلاعاتی که از مجلس مرتب به گوش ما می‌رسید، موضع نمایندگان این بود که اگر وزیر راه و ترابری در مجلس حاضر می‌شد و مطالب خود را بیان می‌کرد قطعأ رأی اعتماد می‌گرفت.

این مشاور وزیر راه تصریح کرد: اگر وزیر در مجلس حضور می‌یافت و توضیح می‌داد قطعأ رأی اعتماد می‌گرفت.

نظرات بینندگان