arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۱

بايد به چلنگر جايزه اسكار داد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چلنگر كه حالا سابقه‌ مترجمي‌اش در فوتبال ايران از يك دهه هم فراتر رفته سبك جالب و منحصر به فردي در ترجمه صحبت‌هاي مربيان دارد

به گزارش انتخاب به نقل از گل، رضا چلنگر كه بعد از جدايي مرزبان از سپاهان، به عنوان مترجم كرانچار راهي اصفهان شده حالا نظر مثبت سرمربي كروات را شديدا نسبت به خودش جلب كرده است.

چلنگر كه حالا سابقه‌ مترجمي‌اش در فوتبال ايران از يك دهه هم فراتر رفته سبك جالب و منحصر به فردي در ترجمه صحبت‌هاي مربيان دارد. او كه بيشترين شهرتش را مديون حضور در كنار بلاژويچ و برانكو بوده، معمولا حرف‌هاي مربيان كروات را با همان لحن و همان تن صدا به بازيكنان منتقل مي كند و حتي در تقليد ميميك صورت اين مربيان هم استاد است. به همين دليل كرانچار از همكاري با او شگفت‌زده شده و در اظهار نظري جالب گفته است: «بايد به رضا جايزه اسكار بازيگري داد!»

سرمربي سپاهان با ابراز شگفتي از كار چلنگر مي‌گويد: «اگر من عضو آكادمي اسكار باشم مطمئن باشيد حتما يه جايزه ويژه بازيگري براي چلنگر كنار مي‌گذارم. او در بازآفريني لحن صدا و ميميك صورت استاد است.» چلنگر كه شهرتش حتي از برخي مربيان ايراني هم بيشتر است، اين روزها با درخشش‌هاي خود اتمسفر جذابي را در كنار تيم سپاهان ايجاد كرده و روحيه خوبي به اعضاي اين تيم بخشيده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
7
در ترجمه واقعا استاد است. ذهن قدرتمندی نیاز است که شما با آن سرعت ترجمه کنید.
lila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
11
پیشنهاداً چلنگر را چه طور است مستقیما سرمربی تیم ملی اش کنیم؟ فکر کنم تجربه اش از صدتا مربی خارجی و داخلی بیش تر باشد!
نظرات بینندگان