arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۸۹

اعلام ظرفيت هاي جديد اعزام به عمره در هفته آينده

رئيس سازمان حج و زيارت گفت: درصورتي كه بعد از مهلت ثبت نام اولويتهاي اعلام شده، ظرفيت براي اعزام به عمره باقي مانده باشد، اولويتهاي جديد در هفته آينده اعلام خواهد شد. علي ليالي در گفتگو با برنا با بيان اين مطلب اظهار داشت: آخرين مهلت اعلام شده براي اولويتهاي فعلي 20 بهمن بوده و در صورتي كه ظرفيت اعزام به عمره مفرده تكميل نشود، اولويتهاي جديد اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس سازمان حج و زيارت گفت: درصورتي كه بعد از مهلت ثبت نام اولويتهاي اعلام شده، ظرفيت براي اعزام به عمره باقي مانده باشد، اولويتهاي جديد در هفته آينده اعلام خواهد شد. علي ليالي در گفتگو با برنا با بيان اين مطلب اظهار داشت: آخرين مهلت اعلام شده براي اولويتهاي فعلي 20 بهمن بوده و در صورتي كه ظرفيت اعزام به عمره مفرده تكميل نشود، اولويتهاي جديد اعلام خواهد شد.

رئيس سازمان حج و زيارت افزود: توصيه مي شود اولويتهاي اعلام شده تا زمان و مهلت تعيين شده و پيش از تكميل ظرفيت و اعلام اولويتهاي جديد براي ثبت نام اقدام كنند، در غير اين صورت اعزامشان به سال آينده موكول مي شود.رئيس سازمان حج و زيارت در ادامه خاطرنشان كرد: ليست ثبت نام كنندگان در عمره مفرده سال جاري در حال تكميل بوده و با توجه به اينكه ظرفيت اعزام عمره سال 90-89 در حدود 800 هزار نفر است، در صورتي كه تا هفته آينده اين ظرفيت تكميل نشود، از اولويتهاي بعدي براي ثبت نام دعوت به عمل خواهد آمد.ليالي در پايان يادآور شد: سازمان حج و زيارت در اطلاعيه اي اعلام كرده است كه اولويتهاي 180 تا 220 مي توانند براي ثبت نام و مشخص شدن كاروانهاي خود اقدام كنند.
نظرات بینندگان