arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱

شرایط فروش ویژه محصولات سایپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا از شرایط جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا با سود مشارکت و تخفیف قیمت روز خودرو خبر داد و از آن به عنوان یک سرمایه گذاری میان مدت یاد کرد.
 
حسن فروزانمهر در گفت و گو با سایپانیوز با اشاره به استقبال چشمگیر مشتریان از این طرح افزود: بر اساس این شرایط مشتریان می توانند از 25 درصد سود مشارکت و تخفیف 3 درصدی قیمت روز خودرو بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در راستای جلب رضایت مشتریان، شرکت سایپا علاوه بر پیش فروش و فروش فوری متنوع جاری با موعد تحویل بهمن ماه و اسفند ماه 91 از تاریخ 14/09/91 اقدام به ایجاد شرایط جدید پیش فروش کرده که هموطنان گرامی می توانند جهت محصول تیبا 7 تا 13 میلیون و محصولات خانواده x100  نیز 6 تا 11 میلیون با موعد تحویل فرودین ماه، اردیبهشت ماه  و خردادماه 92 به انتخاب خود وجه مورد نظر را پرداخت کرده و از سود مشارکت بالا و تخفیف استفاده نمایند.

 وی خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به وب سایت اینترنتی شرکت سایپا به آدرس اینترنتی www.saipagroup.ir  و یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور مراجعه و  اقدام به ثبت نام خودرو ها کنند.
نظرات بینندگان