arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۸۹

قالیباف: رفتن يا نرفتن من به واشنگتن مساله ثانویه است؛ مهم شهر تهران است

شهردار تهران گفت: روز دوشنبه اين هفته در مراسمي برترين شهر از بين اين پنج شهر انتخاب مي‌شود و طي آن براي شهردار منتخب هر شهري كه مقام اول را كسب مي‌كند، طبق روال هميشگي مراسمي را برگزار مي‌كنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار تهران درباره علت عدم حضور در مراسم انتخاب برترين شهرهاي حمل و نقلي جهان كه توسط سازمان ملل برگزار مي‌شود، گفت: رفتن يا نرفتن من به مراسم انتخاب تهران به عنوان شهر برتر در حوزه حمل و نقل مساله‌اي ثانويه است، مهم انتخاب شهرداري تهران و شهر تهران است كه با همه مشكلاتي كه دارد توانسته اين افتخار را كسب كند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، محمدباقر قاليباف روز شنبه در حاشيه شروع به كار دومين دستگاه حفار TBM مترو در خط 3 و در جمع خبرنگاران، افزود: سازمان حمل و نقل جهاني و سازمان ملل متحد هر سال در بررسي‌هاي خود شهرهايي را كه از نظر اقدامات حمل و نقلي، رتبه مناسبي را به دست آورده و اقدامات موثري را انجام داده‌اند، به عنوان شهرهاي نمونه انتخاب مي‌كند و شهر تهران نيز امسال جزو پنج شهر منتخب بوده است.

وي ادامه داد: روز دوشنبه اين هفته در مراسمي برترين شهر از بين اين پنج شهر انتخاب مي‌شود و طي آن براي شهردار منتخب هر شهري كه مقام اول را كسب مي‌كند، طبق روال هميشگي مراسمي را برگزار مي‌كنند.

قاليباف در پاسخ به اين سوال كه علت مخالفت با حضور شما در اين مراسم چيست، توضيح داد: از شما مي خواهم كه خيلي به اين موضوع نپردازيد و بيشتر به اين نكته توجه كنيد كه شهر تهران با مشكلات بسيار و موانعي كه وجود دارد توانسته اين افتخار را كسب كند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا نماينده اي از شهرداري در اين مراسم حضور خواهد داشت يا نه ؟ پاسخ داد: در تلاش هستيم كه حداقل يك نماينده در مراسم مربوطه حضور داشته باشد.

شهردار تهران ضمن تاكيد بر اينكه از رسانه ها مي‌خواهيم كه مسايل مديريتي و دغدغه هاي مربوط به مردم را جنبه سياسي ندهند، افزود: اينكه چرا پس از دعوت به اين مراسم بروم و يا نروم و چرا اينكه مخالفتي صورت گرفته است، در اصل موضوع تاثيري ندارد، چرا كه ما به دنبال شخصي كردن مسايل نيستيم و مي خواهيم شهر تهران به افتخارات بيشتري نايل شود.
نظرات بینندگان