arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۸۹

"روز خشم" در صنعا با حضور هزاران یمنی

هزاران نفر از مخالفان رئیس جمهور یمن با اجتماع در صنعا و دیگر شهرهای این کشور خواستار کناره گیری علی عبدالله صالح از قدرت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هزاران نفر از مخالفان رئیس جمهور یمن با اجتماع در صنعا و دیگر شهرهای این کشور خواستار کناره گیری علی عبدالله صالح از قدرت شدند.
 

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از رویترز ، بیش از بیست هزار نفر از مخالفان دولت یمن امروز پنجشنبه با حضور درتظاهرات موسوم به "روز خشم" درصنعا پایتخت این کشور، پیشنهاد علی عبدالله صالح را مبنی بر کناره گیری ازقدرت در سال دو هزار وسیزده میلادی ناکافی توصیف کردند.

پیش بینی می شود بر تعداد مخالفان و شرکت کنندگان در تظاهرات ضد دولتی درسراسر این کشور افزوده شود.

این درحالی است که طرفداران رئیس جمهور این کشور سوار بر خودرو بوسیله بلندگو در خیابانهای صنعا ازشهروندان خواستار پیوستن به تظاهرات در حمایت از دولت شدند.

مخالفان علی عبدالله صالح که مقابل دانشگاه صنعا اجتماع کرده بودند با اعتراض به فساد و دیکتاتوری در این کشور عربی، خواستار تغییر رژیم در این کشور شدند.

کارشناسان سیاسی معتقدند تظاهرات عظیم امروز در صنعا و دیگر شهرهای یمن در امروز فشار بیشتری را بر دولت وارد خواهد کرد و ادامه اینگونه اقدامات و فشارها احتمالا منجر به سقوط این دولت خواهد شد.
برچسب ها: یمن ، صنعا ، روز خشم
نظرات بینندگان