arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۸۹

نماینده مجلس خبرگان: امثال "جومونگ" به گرد پای قهرمانان ایرانی نمی رسند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از پخش سریالهای کره ای در تلویزیون گفت: ایران آنقدر قهرمان دارد که امثال "جومونگ" به اندازه خاک پای هیچکدام از آنان نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از پخش سریالهای کره ای در تلویزیون گفت: ایران آنقدر قهرمان دارد که امثال "جومونگ" به اندازه خاک پای هیچکدام از آنان نیست.

آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی صبح شنبه به مناسبت سالگرد افتتاح شبکه استانی دنا در دیدار پرسنل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همین استان کهگیلویه و بویراحمد سرداران بزرگی داشته که با دولت رضاخان جنگیدند و این قهرمانان بیگانه به گرد پای آنان نیز نمی رسند.

وی نسبت به معرفی قهرمانان ایرانی و اسلامی تاکید کرد و گفت: باید قهرمانان خودمان را برای الگوسازی به نسل جوان معرفی کنیم.

آیت الله ملک حسینی همچنین با تقدیر از ساخت سریال "مختارنامه" اظهار داشت: سریال "مختارنامه" تاثیر خوبی بر جامعه داشته و مورد توجه همه اقشار قرار گرفته است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صدا و سیمای استان باید معرف این استان باشد و به خوبی استعدادها و پتانسیل های مختلف استان را به کشور معرفی نماید.

آیت الله ملک حسینی بیان داشت: شبکه استانی دنا در مدت اخیر سر و سامان مناسبی پیدا کرده و تاکنون اقدامات موثری را در زمینه تولید برنامه های فرهنگی انجام داده است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان از تولید و پخش برنامه های ویژه ایام محرم در شبکه دنا تقدیر کرد و گفت: لازم است که برنامه دهه آخر صفر نیز به نحو مطلوب پوشش داده شود و مردم جهت حضور گسترده و پرشور در مراسم عزاداری این دهه ترغیب شوند.

مدیرکل صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با بیان اینکه به ابتکار صدا و سیمای استان نشستهای هماهنگی دهه آخر صفر با حضور دستگاههای فرهنگی برگزار شده است، گفت: با هماهنگیهای انجام شده برنامه های ویژه ای در این ایام تهیه و پخش می شود.

مسلم رحیمی افزود: برقراری ارتباط زنده با مرکز خراسان رضوی، پخش مستقیم دعای کمیل در گچساران و پخش مستقیم مراسم اربعین حسینی در مصلی یاسوج از جمله این برنامه هاست.

وی معرفی کهگیلویه و بویراحمد در سراسر کشور را از اصلی ترین رویکردهای شبکه استانی دنا عنوان کرد و یادآور شد: با هماهنگیهای انجام شده هر روز به مدت پنج دقیقه تصویر زنده شهر یاسوج از شبکه بین المللی خبر پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان جمع آوری اسناد و خاطرات مبارزات مردم استان بویژه "‌حضرت آیت الله ملک حسینی "‌ در دوران قبل از انقلاب را از جمله برنامه های صدا و سیمای مرکز استان در دهه فجر عنوان کرد و افزود: در این خصوص چند سند محرمانه از مرکز اسناد انقلاب اسلامی دریافت شده و نوار صوتی حادثه مسجد حبیب شیراز نیز به دست آمده است.
نظرات بینندگان