arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱

توکلی: پشت پرده حادثه قم طمع‌ بقا در قدرت است/ حادثه زشت دیروز حیرت آور بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران درخصوص حادثه اختلال در سخنرانی رئیس مجلس در قم با بیان اینکه اگر شرایط فراهم بشود حرف های زیادی در اینباره قابل گفتن است که چه کسانی با ابزار دینی و انقلابی برای بقاء خود بر قدرت طمع کرده اند گفت: آنها برای رسیدن به این اهداف این جنس از حرکات و فعالیت ها را ساماندهی و پشتیبانی می کنند.

به گزارش مهر، احمد توکلی در خصوص حادثه روز گذشته در حین سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم گفت: حادثه زشت و بی سابقه دیروز در قم حیرت آور بود، چون عده ای در روز وحدت ملی و جشن انقلاب آن هم در حرم حضرت معصومه(س) به اسم پیروی از ولایت فقیه مانع سخنرانی رئیس مجلس شدند و از آن بدتر به سنگ پرانی و کفش پرانی دست زدند.

توکلی تاکید کرد: از هر زاویه و با هر سلیقه سیاسی که به این صحنه بنگریم برای انسان چیزی جز تاسف و تاثر دست نمی دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علت و عوامل مختلفی در پیدایش این حادثه نقش داشته اند، گفت: شاید مهمترین دلیل ان باشد که وقتی در مدتی طولانی برخی مقامات کشور دست به هتک حرمت مردم و سایر هم‌قطاران خود می زنند باید انتظار داشت که کسانی هم پیدا شوند که به طرفداری از آنها حرمت خدمتگزاران مردم را بشکنند.

توکلی تصریح کرد: اگر شرایط فراهم بشود حرف های زیادی در این زمینه قابل گفتن است که مردم را روشن خواهد کرد که چه کسانی با ابزار دینی و انقلابی و سوءاستفاده از ارزشهای اسلامی، انقلاب اسلامی و مصالح مردم برای بقاء خود بر قدرت طمع کرده اند و برای رسیدن به این اهداف این جنس از حرکات و فعالیت ها را ساماندهی و پشتیبانی می کنند.

وی افزود: آنچه مسلم است وزارت اطلاعات باید با سرعت مسببان و مباشران حادثه دیروز را شناسایی کرده و قوه قضائیه نیز با قاطعیت و اقتدار با این افراد برخورد قانونی و لازم را صورت دهد.

توکلی در پایان خاطر نشان کرد: بنده به سهم خودم از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی بخاطر حفظ متانت خود در برخورد با این حادثه زشت تشکر می کنم.

نظرات بینندگان