arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱

دی جی مریم: آقای هاشمی از من خواست برای حمایت از او کنسرت بگذارم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک آوازخوان زن که اوایل دهه 80 به صورت زیرزمینی آثار خود را منتشر کرد و بعد از چند سال از ایران خارج شد، در گفتگو با تلویزیون فارسی صدای امریکا (VOA) ادعا کرد که قربانی سیاست شده است.

به گزارش اتخاب به نقل از جام ؛ "محشر نصراللهی" که بیشتر با القاب "دی.جِی.مریم" (D.J.Maryam) و "مریم رها" از او یاد می شود، با اشاره به رقابت انتخاباتی سال 1384 برای تعیین رئیس جمهور، به رسانه دولتی امریکا گفت: «من آدم سیاسی نبودم... آقای رفسنجانی از من خواست برای حمایتشان کنسرتی بگذارم و من در سالن تختی رشت این برنامه را اجرا کردم.»!!

نامبرده تأکید کرد که این پیشنهاد را تنها به این دلیل پذیرفته است که نمی خواسته آقای احمدی نژاد رئیس جمهور بشود و بنابراین ترجیح داده بین بد و بدتر، بد را انتخاب کند!

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی برای اجرای کنسرت تبلیغاتی رشت دعوتش کرده اند؟ مدعی شد که افرادی ناشناس از طریق تماس تلفنی با وی قرار ملاقات گذاشته اند.

دی.جِی مریم در ادامه، سخن ابتدایی خود مبنی بر اینکه آقای هاشمی رفسنجانی از او خواسته تا برایش تبلیغات کند را تصحیح و خانواده ایشان را به عنوان دعوت کننده معرفی نمود. او اظهار داشت: «من آقای هاشمی را از نزدیک ندیدم، ولی دخترخانم و نوه هایشان را دیدم و اصلا پشت استیج (صحنه اجرا) به من گفتند ما در خانه به تو می گوییم "دختر شجاع".»

وی که صحبت هایش بیشتر به توهم شبیه است، سپس با این ادعا که کنسرت او در تبلیغ آقای هاشمی رفسنجانی بعد از انتخابات برایش گران تمام شده و از این بابت تحت فشار قرار گرفته است، از ایشان و خانواده شان گلایه کرد که محبت هایش را جبران نکرده و برای کمک به او کوششی از خود نشان نداده اند.

نظرات بینندگان