arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱

واکنش رسانه ملی به قطع گفتگوی تلویزیونی احمدی نژاد/ با هماهنگی معاونت اطلاع‌رسانی دولت انجام شد

به دنبال این اتفاق سامانه پیامکی اطلاع رسانی دولت (پاد) در پیامکی که در ساعت 23:18برای مخاطبان خود ارسال کرد، نسبت به قطع پخش تلویزیونی گفت وگوی رییس جمهوری با رسانه ها و پخش موسیقی و سریال به جای آن انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


 مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره‌ی توقف پخش زنده‌ی گفت‌وگوی تلویزیونی رییس‌جمهور توضیحاتی را ارائه داد.

گفت‌وگوی زنده تلویزیونی محمود احمدی‌نژاد شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد. در ابتدای این برنامه، مجری تلویزیونی سوالاتی را درباره بودجه سال 92 و برخی مسائل اقتصادی کشور مطرح کرد و رییس‌جمهور به آنها پاسخ داد.

در ادامه قرار شد تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های دیگر که برای اولین بار در محل ضبط برنامه حضور داشتند، پرسش‌های خود را مطرح کنند اما در تلویزیون به صورت زیرنویس اعلام شد که بخش دوم گفت‌وگوی تلویزیونی احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالات خبرنگاران، پس از پخش سریال نمایش داده خواهد شد.

به دنبال این اتفاق سامانه پیامکی اطلاع رسانی دولت (پاد) در پیامکی که در ساعت 23:18برای مخاطبان خود ارسال کرد، نسبت به قطع پخش تلویزیونی گفت وگوی رییس جمهوری با رسانه ها و پخش موسیقی و سریال به جای آن انتقاد کرد.

در متن پیامک پاد آمده بود «صداوسیما در اقدامی غیرمنتظره پخش زنده گفت وگوی رادیو تلویزیونی رییس جمهوری را به بهانه پخش آگهی، سریال و موسیقی قطع کرد.»

در همین راستا مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره‌ی توقف پخش زنده‌ی گفت‌وگوی تلویزیونی رییس‌جمهور که روز گذشته اتفاق افتاد، توضیحاتی را ارائه داد.

سید تقی سهرابی درباره توقف پخش زنده‌ی گفت‌وگوی تلویزیونی رییس‌جمهور که شامگاه شنبه، پنجم اسفند ماه اتفاق افتاد، به ایسنا گفت: پخش برنامه‌هایی در سطح سران قوا، با توجه به حساسیت‌هایی که دارد، حتما با هماهنگی با حوزه‌های اطلاع‌رسانی آنها انجام می‌شود.

این مقام مسؤول در سازمان صداوسیما ادامه داد: بخش اول گفت‌وگوی رییس جمهور با آقای حیدری کاملا زنده و طبق روال عادی پخش شد و تنها بخش دوم که به سوالات خبرنگاران از رییس جمهور اختصاص داشت، به پس از پخش برنامه‌ای دیگر، موکول شد که حتما این اتفاق هم با هماهنگی خود معاونت اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری اتفاق می‌افتد. اینها برنامه‌هایی است که از قبل هماهنگ و برنامه‌ریزی می‌شود و صدا و سیما در آن دخیل نبوده است.

سهرابی درباره‌ی واکنش برخی رسانه‌ها به قطع گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور، گفت: طبیعی است که برخی رسانه‌ها که از وضعیت پخش چنین برنامه‌هایی مطلع نیستند، با چنین پرسش‌هایی مواجه شوند اما از رسانه‌هایی که در جریان این هماهنگی‌ها هستند، چنین فضاسازی‌ها و ارسال پیامک‌هایی بعید است. ضمن اینکه اگر سوالی دارند می‌توانند با معاونت اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری در میان بگذارند.
نظرات بینندگان