arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱

پيشنهاد رابطه جنسی برلوسکنی به یک زن متاهل/ پخش فیلم اظهارات زننده برلوسکنی + تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک زن ایتالیایی از نخست ‌وزیر پیشین این کشور خواست به دلیل پیشنهاد "بی شرمانه" به وی از تمامی زنان ایتالیا عذرخواهی کند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ یک زن ایتالیایی از "سیلویو برلوسکونی" نخست‌ وزیر پیشین ایتالیا خواست تا به دلیل رفتار بی ‌شرمانه‌اش با وی در حضور دیگران از او و همه زنان ایتالیا عذرخواهی کند.

بر اساس این گزارش "آنجلا برونو" 30 ساله کارمند شرکت انرژی‌های تجدید‌شونده Green power در گفت ‌وگو با شبکه 7 تلویزیون ایتالیا گفت که دختر 13 ساله وی پس از دیدن ویدیویی از او در جریان دیدار کاری با برلوسکونی در شبکه اجتماعی چندین روز گریه کرده است.

در این ویدیو برلوسکونی و برونو برای انعقاد قرارداد با هم دیدار کردند که در جریان این دیدار برلوسکونی در برابر دیگر همکاران و با لحنی کنایه‌آمیز به وی پیشنهاد "غیراخلاقی" داده است.

این ویدئو تاکنون بیش از 90 هزار بار در شبکه اجتماعی دیده شده است.

برونو گفت:" من می‌خواهم که برلوسکونی از همه زنان ایتالیایی عذرخواهی کند.چرا که آنها نباید اینطور در محیط کار و یا خارج از آن آزار داده شوند. این ایتالیایی است که من آن را برای هیچ کس آرزو نمی‌کنم و امیدوارم کسی نیز خواهان آن نباشد".

برلوسکونی پیشتر درگیر رسوایی‌های جنسی نیز بوده است. وی به برقراری رابطه جنسی با دختری به نام "روبی" که کمتر از 18 سال بود، متهم شده بود.

او این اتهامات را "بی‌معنی" خوانده است.برلوسکونی سال گذشته با کناره‌گیری از پست خود اعلام کرده که دیگر قصد بازگشت به قدرت را ندارد. اين امر که به رسوايی به نام "روبی گيت" منجر شده يکی از دلايل فشار به سيلويو برلوسکونی برای استعفای وی از نخست وزيری ايتاليا بود.

برلوسکونی قصد دارد در انتخابات پارلمانی آتی شرکت کند. وی که مواد متعددی از فساد مالی و اخلاقی متوجه اوست، از منتقدان سرسخت "ماریو مونتی" نخست‌وزیر کنونی ایتالیا محسوب می‌شود.
نظرات بینندگان