arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

اشک‌های چمران، چشم شورای شهر را بر حدود ۳ میلیارد یورو بست / عضو شورا: با اشک‌های چمران، به بهانه‌ها برای محرمانه ماندن قرارداد زاکانی با چین دامن زده شد

مهدی عباسی، عضو شورای شهر تهران در خصوص قرارداد شهرداری برای خرید اتوبوس و وسایل نقلیه برقی از چین می‌گوید که می‌شد با واگذاری قرارداد تمام مسائل را حل کرد، اما با اشک‌های آقای چمران در جلسه شورا، به ارائه نشدن قرارداد و بهانه‌هایی برای محرمانه ماندن آن دامن زده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهدی عباسی، عضو شورای شهر تهران می گوید که با اشک های چمران، به بهانه ها برای محرمانه ماندن قرارداد زاکانی با چین دامن زده شد.
 
به گزارش «انتخاب»؛ عضو شورای شهر تهران در گفتگویی اظهار کرد: قرارداد شهرداری برای خرید اتوبوس و وسایل نقلیه برقی از چین به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو هنوز به شورا ارائه نشده است.
 
 عباسی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو افزود: قطعا تهران به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی نیاز مبرم دارد اما این دلیل نمی‌شود تا به سراغ قراردادهایی برویم که مبهم است و کسی نمی‌تواند پاسخگوی ایراداتی که در آینده ایجاد می‌کند، باشد.
 
این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: می‌شد با واگذاری قرارداد تمام مسائل را حل کرد اما با اشک‌های آقای چمران در جلسه شورا، به ارائه نشدن قرارداد و بهانه‌هایی برای محرمانه ماندن آن دامن زده شد.
نظرات بینندگان