arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازگشت دلار به کانال ۵۷ هزار تومان

نرخ ارز در بازار آزاد در معاملات امروز (شنبه) نسبت به هفته گذشته روند کاهشی را آغاز کرد و به کانال ۵۷ هزار تومان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طبق مشاهدات میدانی از بازار آزاد، نرخ دلار امروز و در ابتدای هفته با کاهش نسبت به هفته گذشته آغاز و به کانال ۵۷ هزار تومان وارد شد.

به گزارش «انتخاب»، نرخ ارز در بازار آزاد در معاملات امروز (شنبه) نسبت به هفته گذشته روند کاهشی را آغاز کرد و به کانال ۵۷ هزار تومان رسید.

طبق مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، تا لحظه تنظیم گزارش (ساعت ۱۴) دلار با قیمت ۵۸ هزار تومان برای فروش و با نرخ ۵۷ هزار تومان خریداری شد. همچنین یورو در این بازار با مبلغ ۶۳ هزار تومان به فروش رسید و با مبلغ ۶۲ هزار تومان خریداری شد.

دلار امروز در ابتدای هفته و در قیاس با ابتدای هفته گذشته کاهش قیمت ۵۰۰۰ تومانی را شاهد است و طبق گفته بیشتر فروشندگان احتمال تداوم کاهش ارز تا پایان هفته همچنان بالا است.

براساس مشاهده میدانی امروز، وضعیت بازار نسبت به هفته گذشته شلوغ‌تر بود که به دلیل مراجعه افراد برای فروش ارز خود به علت تداوم روند کاهشی ارز در هفته های گذشته است.

گفتنی است امروز ارز در بازار رسمی مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای اسکناس دلار با مبلغ ۴۴ هزار و ۸۶۰ تومان، برای اسکناس یورو با مبلغ ۴۸ هزار ۷۶۴ تومان و برای اسکناس درهم با نرخ ۱۲ هزار و ۲۱۷ تومان به فروش رسید.

همچنین حواله دلار با مبلغ ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۵ هزار و ۳۲۰ تومان و حواله درهم امارات با نرخ ۱۱ هزار و ۴۰۷ تومان عرضه شد.

نظرات بینندگان