arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳

سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر با وجود برکنار هر روز سرکارش حاضر می‌شود و مشخص نیست چرا با وجود اعلام حکم در سازمان لیگ تردد دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چند روز پیش از سوی نهاد‌های قضایی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال رفت و پیامد آن نیز مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد سهیل مهدی و خداداد افشاریان دو مسئول مهم در سازمان لیگ از فعالیت خود کنار گذاشته شده‌اند.

با این وجود، اما سهیل مهدی همچنان در سازمان لیگ تردد دارد و حتی در دفتر کار سابق دیده شده است. اینکه چرا با وجود اعلام قطعی رئیس فدراسیون فوتبال همچنان این فرد در سازمان لیگ حضور دارد، سوالی است که مهدی تاج به عنوان متولی اول فدراسیون فوتبال باید به آن پاسخ دهد.

مهدی در در پرونده سازمان لیگ به عنوان یکی از مقصران نامش مطرح شده و قرار است به تخلفات و اتهاماتش رسیدگی شود. خداداد افشاریان نیز در این پرونده دخیل است و نام برخی افراد در بخش رسانه نیز مطرح شده است.

باید دید دلیل حضور مهدی در سازمان لیگ چیست. نزدیکان به سازمان لیگ معتقدند سهیل مهدی در حال انجام کار‌های پایانی خود در سازمان لیگ است و قصد دارد برخی امور را که زیر نظراو انجام می‌شد را به دیگران تفویض کند تا خللی در برگزاری مسابقات به وجود نیاید.  

با این حال به نظر می‌رسد مهدی به زودی از ورود به سازمان لیگ نیز منع خواهد شد، اما ظاهرا این ماجرا قدری زمانبر خواهد بود.  

نظرات بینندگان