arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳

وقتی از رئال می‌روید، این بلا سرتان می‌آید!

آاس گزارشی منتشر کرده از سرنوشت ستاره‌هایی که "در سال‌های اخیر" از رئال جدا شده‌اند و هرگز روزهای خوبشان در رئال را تکرار نکردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 شش بازیکن رئال مادرید در تابستان امسال ممکن است جدا شوند. یکی قطعا کپاست، زیرا دوره قرضی او تمام می‌شود و به چلسی باز می‌گردد. 

پنج مورد دیگر، لوکاس واسکز (مطمئناً یک سال تمدید خواهد کرد)، خوسلو (تنها با یک و نیم میلیون از اسپانیول قرضی به خدمت گرفته شده)، تونی کروس، ناچو و مودریچ هستند.

کروس و مودریچ پیشنهاد تمدید دارند، ولی ناچو می‌خواهد به لیگ آمریکا برود.

1582108

در سال‌های اخیر نمونه‌های روشنی وجود دارند که به وضوح نشان می‌دهند خروج داوطلبانه از رئال مادرید عواقب خوبی ندارد و بازیکن هرگز نمی‌تواند روزهای خوبش را در رئال تکرار کند. 

رئال مادرید هرگز بازیکن خود را به اجبار نگه نداشته است، هر چقدر هم که او مهم باشد. هیچ نمونه‌ای بهتر از کریستیانو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه، پس از به ثمر رساندن 450 گل در 9 فصل نیست.

رونالدو که می‌خواست ثابت کند از رئال بزرگتر است، به یوونتوس و سپس یونایتد رفت و حالا در النصر عربستان است. او هرگز نتوانست حتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد اما رئال بعد از او فاتح این جام شد و امسال نیز به فینال رسیده است.

2024462

مورد دوم کریم بنزماست که به الاتحاد رفت، ولی حالا سخت پشیمان شده و می‌گوید ای کاش یک سال بیشتر می‌ماند.

سرخیو راموس، مارکو آسنسیو، کاسمیرو و واران نیز که به میل خود رئال را ترک کردند، هرگز بیرون مادرید موفق نشدند و بعضا فراموش شده‌اند. رئال ولی فارغ از هر ستاره‌ای با مدیریت درست، به مسیر موفق و پرافتخارش ادامه داده است.

نظرات بینندگان