arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳

جزئیات سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری‌؛۳۲۵ میلیارد+آپشن فراوان!

فدراسیون فوتبال برای سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری در فصل آینده مبلغ مشخصی را تعیین کرده و در کنار آن آپشن‌هایی را در نظر گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فدراسیون فوتبال برای سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری در فصل آینده مبلغ مشخصی را تعیین کرده و در کنار آن آپشن‌هایی را در نظر گرفته است.

فدراسیون فوتبال برای فصل آینده در نظر دارد سقف بودجه مشخصی برای تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی تعیین کند. فدراسیون این‌بار برخلاف سال قبل به فکر تعیین ضمانت اجرایی سفت و سخت است تا این کار با چالش مواجه نشود.

در همین راستا جلسات زیادی در فدراسیون فوتبال و کارگروه نظارت بر قرارداد‌ها برگزار و در نهایت رقم ۳۲۵ میلیارد تومان به‌عنوان سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری در فصل آینده تعیین شد.

این دستورالعمل اکنون در اختیار هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار دارد و قرار است در جلسه هیئت رئیسه مورد بررسی قرار بگیرد تا در صورت تأیید، اجرایی شود.

پیگیری نشان می‌دهد دستورالعمل سقف بودجه برای فصل آینده دارای بند‌های مختلفی است که بخشی از آن به شرح زیر است:

به این ترتیب سقف قرارداد تیم قهرمان فصل جاری برای فصل آینده، در صورت کسب مجوز حرفه‌ای به حداقل ۴۲۵ میلیارد تومان خواهد رسید. ضمن اینکه پاداش برد‌های آسیایی و حق ترانسفر بازیکن نیز به این رقم اضافه خواهد شد.

براساس این گزارش؛ فدراسیون فوتبال پس از تصویب دستورالعمل پیشنهادی کارگروه نظارت بر قرارداد‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، تنبیهات و ضمانت اجرایی مد نظر خود را نیز به صورت رسمی اعلام خواهد کرد تا فصل آینده تمام باشگاه‌های لیگ برتری موظف به اجرای مفاد این دستورالعمل باشند.

نظرات بینندگان