arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۸۹

جریمه 10 میلیونی پیمانکار خودشیرین توسط قالیباف

شب باز هم هنگام بازگشت به خانه وضعیت خیابان ها رازیر نظر داشتم. بعد از خیابان های اصلی به پیمانکاران سپرده شده بود که کوچه ها را برف روبی کنند تا پیاده ها وسواره ها راحت تر تردد کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد باقر قالیباف در سایت شخصی خود درباره یکی از حواشی بارش برف در تهران نوشته است: شب بود. حدود ساعت ۱۱به خانه آمدم، خسته و همچنان نگران. تا ساعت ۱۰ شب در جلسات فوریت دار برای برف بودم. از بعدازظهر برف سنگین شروع شده بود و همچنان می بارید. تمام شب با بچه های شهرداری در تماس بودم که مبادا راه ها بسته شود و صبح ترافیک سنگین مردم را کلافه کند. صبح بعد از نماز، از مسجد برای بازدید خیابان ها رفتم.

اول منطقه ۲ که برف سنگین تر بود و بعد هم ۱ ، ۴ و ... بعد از دیدن خیابان ها از نزدیک خیالم راحت شد و خستگیم کمی فروکش کرد. تا شب پیگیر بقیه کار ها شدم . شب باز هم هنگام بازگشت به خانه وضعیت خیابان ها رازیر نظر داشتم. بعد از خیابان های اصلی به پیمانکاران سپرده شده بود که کوچه ها را برف روبی کنند تا پیاده ها وسواره ها راحت تر تردد کنند. کوچه ها را که نگاه کردم برای جلوگیری از سر خوردگی برف ها جمع و میان کوچه شن پاشی شده بود.

به خانه که رسیدم خیلی تعجب کردم، در کوچه هیچ برفی نبود! یادم آمد وقتی که می رفتم کوچه پر از برف بود. در خانه خبر دار شدم که اکیپ برف روبی این منطقه آمده و برف ها را جمع کردند، بار کردند، بردند! از این کار خستگی در تنم ماند. فردای آن روزبعد از پیدا کردن پیمانکار ، ۱۰ میلیون تومان جریمه اش کردم تا بدانند کوچه شهروندان مثل کوچه شهردار باید در اولین ساعات صبح برفی به بهترین شکل تمیز شده باشد.

برف شهروند درجه ۱ و ۲ نمی شناسد، شهر و شهرداری هم شهروند درجه ۱ و ۲ نمی شناسد.
نظرات بینندگان